  • 1. Data: 2012-02-08 10:17:35
    Temat: Jak sprawdzić swoje zadłużenie?
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    cześć,
    ostatnio w ekspresie dla reporterów była sprawa dotycząca starszej
    osoby,
    która kilka lat temu zaciągła kredyt, spłaciła i ok. Okazało się
    jednak że w między
    czasie na jej dane ktoś wziął kredyt,i go nie spłacał. Kobieta nie
    otrzymywała
    żadnej korespondencji gdyż dane adresowe które ktoś podał były inne.
    Jednak komornik
    już wiedział gdzie uderzyć po zajęcie komornicze.
    Do czego zmierzam.
    W związku z powyższym w dobie, w której to prawie każdy z nas ma jakiś
    kredyt,
    zakładając że ktoś na podstawie naszych danych chce zaciągnąć kredyt,
    bez naszej
    wiedzy, czy można :::::::::::
    Sprawdzić w jakimś rejestrze (czy jest w ogóle taki) jakie
    zobowiązanie wobec
    banków widnieją na nasze nazwisko ????
    Mirek

  • 2. Data: 2012-02-08 10:26:40
    Temat: Re: Jak sprawdzić swoje zadłużenie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    www.bik.pl

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-02-08 10:27:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2012 11:17, ...:::fi$her:::... pisze:

    > Sprawdzić w jakimś rejestrze (czy jest w ogóle taki) jakie
    > zobowiązanie wobec
    > banków widnieją na nasze nazwisko ????

    Biuro Informacji Kredytowej.

    Przy czym nie ma gwarancji, że jakiś szemrany bank umieści te dane w
    centralnej bazie.

  • 4. Data: 2012-02-08 11:39:54
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    > www.bik.pl
    >
    > --
    > Liwiusz
    faktycznie, informacja ustawowa(chyba wystarczająca)raz na pół roku
    bezpłatna,
    czyli wychodzi na to, iż to oni pokrywają wysyłkę listu zwrotnego, bo
    nic o tym nie pisze.

  • 5. Data: 2012-02-08 11:41:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-08 12:39, ...:::fi$her:::... pisze:

    > faktycznie, informacja ustawowa(chyba wystarczająca)raz na pół roku
    > bezpłatna,
    > czyli wychodzi na to, iż to oni pokrywają wysyłkę listu zwrotnego, bo
    > nic o tym nie pisze.

    Pokrywają.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2012-02-08 13:39:16
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "...:::fi$her:::..." <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    h.googlegroups.com...

> [...]
    bezpłatna,
    czyli wychodzi na to, iż to oni pokrywają wysyłkę listu zwrotnego, bo

    wystarczy mieć konto w PKO BP ( inteligo)
    i nawet za parę złoty mniej można sobie wygenerować taki raport od ręki

    macso

  • 7. Data: 2012-02-08 19:31:20
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...oiniet.pl> napisał w wiadomości
    > wystarczy mieć konto w PKO BP ( inteligo)
    > i nawet za parę złoty mniej można sobie wygenerować taki raport od ręki

    Najtańsza wersja 27 złotych.

  • 8. Data: 2012-02-08 19:40:57
    Od: Animka <t...@w...pl>

> [...]
    > bez naszej
    > wiedzy, czy można :::::::::::
    > Sprawdzić w jakimś rejestrze (czy jest w ogóle taki) jakie

    Też oglądałam. Jestem zdziwiona co to za bank, bo przecież w banku
    trzeba okazać dowód osobisty i decyzję ZUS-u jak ktoś na emeryturze i
    bank to kseruje.
    A tu dali kredyt na kobiety nazwisko, ale inny adres zamieszkania, bez
    żądania nawet okazania dowodu osobistego itd. Pewnie w tym banku
    pracują/pracowali złodzieje, że parę takich oszustw było. Trzeba wziąć
    sie za złodzieja z banku przede wszystkim i wyjaśniać dalej.

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-02-09 09:42:15
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

> [...]
    > pracują/pracowali złodzieje, że parę takich oszustw było. Trzeba wziąć
    > sie za złodzieja z banku przede wszystkim i wyjaśniać dalej.

    Dokładnie, prokuratura chyba od tego powinna zacząć, kto udzielił i na
    jakiej podstawie kredytu,
    normalnie jestem w szoku, i mam delikatne obawy bo tych kredycików
    drobnych to się u mnie już
    przewinęło (szczególnie 10 rat i 0 % ;)) Polska jest krajem dla
    bandziorów, więzienia nie odstraszają,
    i to wygląda jak wygląda. Następny materiał był o reportażu z trasy
    kolejowej Bytom-Katowice ten
    cały gość pod ps. chyba "prezes" powiedział "najwyżej pójdę siedzieć
    łba mi przecież nie utną (a powinni rękę)" gość napewno
    już siedział i widocznie w sanatorium nie jest źle.

    Mirek

  • 10. Data: 2012-02-09 14:01:24
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-09 10:42, ...:::fi$her:::... pisze:

> [...]
    > łba mi przecież nie utną (a powinni rękę)" gość napewno
    > już siedział i widocznie w sanatorium nie jest źle.

    Jeśli chodzi o te kredyty wzięte na tę panią to w programie jeszcze była
    mowa o tym, że w składzie węgla (tam gdzie się kupuje węgiel) zostały
    zniszczone starsze dokumenty, Czyli ja wyciągam taki wniosek, że jakiś
    pracownik tej węglowni posługiwał sie bezprawnie cudzymi danymi
    osobowymi i być może sprzedawał te dane osobowe, albo dawał kolegom
    złodziejom.
    Chciałam w trakcie trwania programu napisac na czat-a, ale jak na złość
    ten czat nie działał. Próbowałam z dwóch przeglądarek: Opery i IE.

    --
    animka