    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Date: Sat, 20 Jan 2018 22:30:01 +0100

    W dniu 20.01.2018 o 21:53, Sonn pisze:

    > I czego nie rozumiesz? Kwestie rodzajów winy w prawie karnym cię
    > przerastają? No, ale akurat w twoim przypadku to nic dziwnego.

    Kiedy _wydaje_się_ że Krzyżak wyjątkowo ma rację. Nic nie wskazuje, żeby
    się przyczyniła. Być może zostawienie dziecka w samochodzie jest naganne
    (choć nie wiemy, bo jak zostawiła go na podziemnym w dodatniej
    temperaturze na 5 minut, to IMHO nie). Ale jakie nieumyślne spowodowanie
    śmierci? Poprzednio stawiali zarzuty, że matka na minutę spuściła
    dziecko z oczy a jakiś skurwiel zajebał pokrywę od kanału. Gdzie tu wina
    matki?

    Ogólnie mam wrażenie, że prokuratorzy to dupki, co od razu z czapy
    zarzuty stawiają _bo_mogą_ . A potem skoro już postawione, to się do
    pomyłki nie przyzna. Nie mógł poczekać na wynik sekcji?

    Jak ja się wychowywałem, to wracełem sam z podstawówki, biegałem sam po
    podwórku razem z "bandą" i robiliśmy rzeczy że teraz to niejeden
    świętojebliwy by zawału dostał (a sam robił za gówniaka tak samo). I
    jakoś nikt o to wtedy pretensji nie miał. A teraz przyszła wolność i jak
    wypuścisz dzieciaka na rower, to albo ci wpierdolą za brak opieki, albo
    dzieciakowi przyjazny kulson wytłumaczy że chodnikiem nie wolno, za to
    bezpieczeństwo czyha na jezdni. Powaliło ludzi... Trochę rozsądku by się
    zdało.

    W zasadzie jak masz dziecko, to nie możesz się jednego piwa napić, bo
    ludziom odpierdala.

    Shrek