  • 11. Data: 2012-06-15 21:14:09
    Temat: Re: Nieumundurowani funkcjonariusze
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Lukasz Jamroz" <l...@g...com> wrote in message
    news:915dcd3c-e3cf-4bcf-8746-c99b64f77ad5@s9g2000vbg
    .googlegroups.com...
> [...]
    > obezwladniaja ludzi i rzucaja ich na ziemie. W zasadzie niczym nie
    > roznia sie od innych uczestnikow zadymy, a kominiarki i palki poteguja
    > wrecz wrazenie ze sami sa zadymiarzami. I teraz co w sytuacji kiedy
    > taki kominiarz leci na mnie z palka, a ja chce sie bronic - biore cos
    > co mam pod reka i kasuje goscia - czy odpowiadam jak za napasc na
    > funkcjonariusza, czy to obrona konieczna? Jakie umocowanie prawne ma
    > facet w kominiarce bez zadnych oznaczen, dokonujacy pacyfikacji czy
    > zatrzyman? Przeciez nie bedzie sie legitymowal w ferworze wydarzen.

    poszukaj moze co sie dzialo w sprawie kolesia na ktorego glowie
    nieumundurowany policjant sobie noge uszkodzil, sprawa z 11 listopada,
    filmy byly

    > Inna sprawa - czy policja moze uzywac metalowych palek teleskopowych?

    zalezy od interpretacji, imho nie jezeli nie maja tego na wyposazeniu,
    tak samo jak nie moga uzywac sztachet czy lancuchow poza naprawde
    WYJATKOWYMI sytuacjami

  • 12. Data: 2012-06-15 21:20:57
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > poszukaj moze co sie dzialo w sprawie kolesia na ktorego glowie
    > nieumundurowany policjant sobie noge uszkodzil, sprawa z 11 listopada,
    > filmy byly

    http://www.youtube.com/watch?v=2WEpXNqia1I

    to chyba wyczerpuje temat :D