  • 1. Data: 2012-06-13 13:55:02
    Temat: Nieumundurowani funkcjonariusze
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    Pytanie odnosnie wczorajszych zdarzen. Na zdjeciach znow przewineli
    sie ludzie w kominarkach, z teleskopowymi palkami, ktorzy
    obezwladniaja ludzi i rzucaja ich na ziemie. W zasadzie niczym nie
    roznia sie od innych uczestnikow zadymy, a kominiarki i palki poteguja
    wrecz wrazenie ze sami sa zadymiarzami. I teraz co w sytuacji kiedy
    taki kominiarz leci na mnie z palka, a ja chce sie bronic - biore cos
    co mam pod reka i kasuje goscia - czy odpowiadam jak za napasc na
    funkcjonariusza, czy to obrona konieczna? Jakie umocowanie prawne ma
    facet w kominiarce bez zadnych oznaczen, dokonujacy pacyfikacji czy
    zatrzyman? Przeciez nie bedzie sie legitymowal w ferworze wydarzen.

    Inna sprawa - czy policja moze uzywac metalowych palek teleskopowych?

  • 2. Data: 2012-06-13 14:32:07
    Temat: Re: Nieumundurowani funkcjonariusze
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-13 13:55, Łukasz Jamroz pisze:
> [...]
    > zatrzyman? Przeciez nie bedzie sie legitymowal w ferworze wydarzen.
    >
    > Inna sprawa - czy policja moze uzywac metalowych palek teleskopowych?

    I czy moze uzywac kominiarek ?

    W takiej szkoplandii np kominiarki sa zakazane podczas zgromadzen.

  • 3. Data: 2012-06-14 15:49:30
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 04:55:02 -0700 (PDT), Łukasz Jamroz napisał(a):

    > I teraz co w sytuacji kiedy
    > taki kominiarz leci na mnie z palka, a ja chce sie bronic - biore cos
    > co mam pod reka i kasuje goscia - czy odpowiadam jak za napasc na
    > funkcjonariusza, czy to obrona konieczna?

    Obrona konieczna. Ale teoretycznie:)

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 4. Data: 2012-06-14 18:02:01
    Od: Nostradamus <l...@w...pl>

> [...]
    > wrecz wrazenie ze sami sa zadymiarzami. I teraz co w sytuacji kiedy
    > taki kominiarz leci na mnie z palka, a ja chce sie bronic - biore cos

    Po pierwsze, zanim pomyślisz sam zostaniesz "skasowany" ( tam byle kogo
    nie biorą). Po drugie-zza klawiatury trudno kogoś "kasować" pokurczu ;)

  • 5. Data: 2012-06-14 18:35:44
    Od: Jasio <n...@o...pl>

> [...]
    > zatrzyman? Przeciez nie bedzie sie legitymowal w ferworze wydarzen.
    >
    > Inna sprawa - czy policja moze uzywac metalowych palek teleskopowych?

    jak będziesz miał ze 30 świadków, z czego co najmniej 15 to będą
    notariusze, że zostałeś zaatakowany to *może* Ci się uda.
    Inaczej kundel powie, że to Ty pierwszy zaatakowałeś, a każdy sędzia mu
    uwierzy.

  • 6. Data: 2012-06-14 19:37:21
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 14 Cze, 18:35, Jasio <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > notariusze, że zostałeś zaatakowany to *może* Ci się uda.
    > Inaczej kundel powie, że to Ty pierwszy zaatakowałeś, a każdy sędzia mu

    Zawsze sa jakies zdjecia, nagrania.

  • 7. Data: 2012-06-14 19:38:16
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 14 Cze, 18:02, Nostradamus <l...@w...pl> wrote:

    > Po pierwsze, zanim pomyślisz sam zostaniesz "skasowany" ( tam byle kogo
    > nie biorą). Po drugie-zza klawiatury trudno kogoś "kasować" pokurczu ;)

    Jasne, jak policjantow zza biurek wyciagnieto to az strach sie bac,
    taka sila...

  • 8. Data: 2012-06-14 19:45:55
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 19:37, Łukasz Jamroz pisze:

    > Zawsze sa jakies zdjecia, nagrania.

    zawsze mogą zginąć z akt.
    monitoring często ma też awarię, wtedy kiedy potrzeba.

  • 9. Data: 2012-06-14 22:30:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 19:37, Łukasz Jamroz pisze:

    > Zawsze sa jakies zdjecia, nagrania.

    Które zawsze mogą wygodnie zniknąć...

  • 10. Data: 2012-06-14 22:30:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 19:45, Jasio pisze:

    > zawsze mogą zginąć z akt.
    > monitoring często ma też awarię, wtedy kiedy potrzeba.

    Albo akurat ta kamera przypadkiem w tym okresie była "w konserwacji".