  • 1. Data: 2012-06-13 12:20:31
    Temat: Zwrot towaru - brak zwrotu należności
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam!
    Mam małą zawiłostkę :

    Kupiłem towar na Allegro o wartości ok. 900zł
    Po otrzymaniu okazało się, że produkt jest inny niż w opisie.
    Po uzgodnieniach ze sprzedawcą i po otrzymaniu maila o treści :
    "JA xx xx PRZEŚLĘ xx ZŁ PLUS xx ZŁ ZA PRZESYŁKĘ ZA
    ZWROT PRZESYŁKI xxx. " sprzęt został odesłany.
    Czekam już miesiąc na zwrot i nic z tego nie wynika.

    Z tego co się dowiadywałem zdarzenie nie podlega pod art. 286 paragraf 1k/k,
    gdyż towar otrzymałem. A że był inny niż w opisie, to już inna historia...
    Byłem pewny, że skorzystam z POK Allegro, a chyba nie da rady :(

    Jak ten temat ugryźć ?
    Podobno jedyna droga to oskarżenie o "niekorzystne rozporządzenie cudzym
    mieniem". Tylko kogo za to ścigać, jeżeli Konto na Allegro jest na męża,
    a kasę wpłaciłem żonie....

    Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2012-06-17 21:39:18
    Temat: Re: Zwrot towaru - brak zwrotu należności