  • 51. Data: 2006-11-09 10:46:15
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "mancy" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:eiuqp0$qpc$1@inews.gazeta.pl...

    > do

    > BTW prawa, to w Polsce nie rozróżnia się w jego stosowaniu płci. Z takimi
    > zakusami musisz do talibastanu jakowegoś emigrować.
    >
    > Prawnym dzialaniem jest m.in. wywiazywanie się z umów kupna-sprzedaży,
    które
    > to, patrząc na Twoje komentarze, kilkakrotnie złamałeś. Nie piszcz teraz o
    > prawie, OK?
    >
    > NB pisząc tu stosuj się do swoistego prawa zwanego netykietą.
    >
    > Widzę, że chodzi Ci o utulenie w żalu i poklepanie po pleckach - a to
> [...]
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    A niby Ty stosujesz się do netykiety pisząc obraźliwe teksty typu "walnij
    sobie baranka"...NO COMMNETS...
    A komentarze wystawiają tak samo ludzie jaki i ja, jak i Ty.....

  • 52. Data: 2006-11-09 10:59:19
    Od: "Herbi" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To jest chęć wyjaśnienia, odpowiedzi na (bo tak wychodzi z załączonych
    > "dokumentów) pomówienia *diegoarragon* przez mancy.
    > Mancy może twoim zdaniem szkalować , pomawiać, oczerniać diegoarragon - a
    > ten ostatni ma nadstawiać drugi policzek?
    >
    > Do diegoarragon: nie przejmuj się - po tej korespondencji którą wykazał
    > mancy - możesz spać spokojnie - jesteś "na prawie".
    >
    > --
    > Herbi
    > 09-11-2006 11:18:52

    Dlaczego Herbi podszywasz się pod kogoś innego? Dlaczego podałeś mój e-mail
    i pseudo? A może jesteś tym niuczciwym sprzedającym?...Zostaw moje konto w
    spokoju i się nie podszywaj pod Herbiego!!!

  • 53. Data: 2006-11-09 11:41:07
    Od: "Ziutek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@w...interia.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    >
    > Raczej bym sie martwila gdybym byla sprzedajacym bo sprzedajacy
    > "wyprodukowal" i dal linka (w odpowiedzi na negatywny komentarz) do czegos
    > takiego http://transre.w.interia.pl
    >
    > Angie

    Popieram Angie...Takie zachowanie bardzo źle świadczy o Sprzedającym
    Diegoarragon! Jako "poważna" firma odstawiać takie dziecinne odgrywanie się?
    Faktycznie współczuję kontaktów z takim nadpobudliwym gościem ...to naprawdę
    bardzo źle świadczy o tym Panu...

    Ziutek

  • 54. Data: 2006-11-09 11:45:34
    Od: "Nadia" <nadia@WYWAL_TO.poczta.fm>

    Użytkownik "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ciekawy ten link,oj bardzo ciekawy .
    >
    > Jaca

    Ciekawa to jest odpowiedź SPRZEDAJĄCEGO...chyba trochę przesadził...to
    zakrawa o chamstwo!!! Nie chciałabym mieć do czynienia z takim
    Allegrowiczem!!!

    Pozdrawiam
    Nadin

  • 55. Data: 2006-11-09 11:49:41
    Od: "mancy" <m...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja z kolei dostalem glupawki po przeczytaniu twego posta. Faktycznie
    > mozna sie uchachac wyobrazajac sobie to zastosowanie drugiego kpl.
    > krawatow. I to jeszcze takich krotkich, nad pepek, najlepiej na gumce,
    > zeby mozna bylo "strzelic z krawata".
    > Normalnie gwozdz programu. :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > MarcinJM
    > _________________________
    > gg: 978510, Skype: marcin.jm

    Właśnie takie były te krawaty!!! Chciałbyś mieć taki? Zgłoś się do Pana
    Diegoarragon!!! Za całe 16 zł wykona Ci bez problemu...tylko później
    będziesz mieć problem, jak już je dostaniesz...

  • 56. Data: 2006-11-09 11:53:00
    Od: "mancy" <m...@w...pl>

    > nadania -

    > Heh , pomylka rzecz ludzka.Producent wyrazil chec odbioru towaru uznanego
    za
    > niepelnowartosciowy.
    > I na tym jakby konczy sie jego odpowiedzialnosc i cala sprawa.Fakt ze ktos
    > to odeslal listem zwyklym pozostawiam bez zadnego komentarza.A za tresci
    > publikowane przez ta osobe juz w tej chwili bez zadnych mozliwosci podpory
    > prawnej (krawat,dowod nadania zwrotu) zrobilbym sobie z takiego
    "pieniacza"
    > jakis dowcip administracyjny.Zgodnie z zasada "placa mi za myslenie,ja
> [...]

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale nie chodzi mi o te całe 64 zł, tylko o fakt
    dziecinnego odgrywania się!!! Ale może to zbyt trudne do właściwej
    interpretacji dla niektórych...

  • 57. Data: 2006-11-09 12:08:03
    Od: "Obserwator" <m...@w...pl>

    Użytkownik " NIEUCZCIWY SPRZEDAWCA!!" <d...@W...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:eiuu0n$c7a$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    ja
    > szanując jego zakup wysłałem listem poleconym priorytetowym i tego samego
    > oczekiwałem w zamian.Chęć oddania pieniędzy jest nadal ale ... towaru
    > naprawdę nie ma!!
    > Pzepraszam jeśli uraziłem osoby wierzące i podtrzymuję opinie iż człowiek
    > jest wynikiem ewolucji a nie PALCA BOŻEGO! Jednakże nadal trwał będę w
    > przekonaniu iż na drodze rozwoju Pana Mancy coś musiało pójść nie tak.
    > Twierdzenie moje wynika bowiem z faktu, że ów Pan nie przedstawił całej
    > naszej korespondencji. Tą najbardziej obraźliwą zostawia sobie na

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    No Panie sprzedawco...winny się zawsze tłumaczy...taki święty to jednak nie
    jesteś jak widać z całej tej polemiki...

    -------------------------------------
    Obserwując obiektywnym wzrokiem można się wiele nauczyć....

  • 58. Data: 2006-11-09 12:15:17
    Od: m...@g...com

    mancy wrote:
    [...]
    > Nie wiem czy zauważyłeś, ale nie chodzi mi o te całe 64 zł, tylko o fakt
    > dziecinnego odgrywania się!!! Ale może to zbyt trudne do właściwej
    > interpretacji dla niektórych...

    Zachowanie sprzedającego jest dziedzinne, ale treść twojej korespondencji z
    nim jest niewiele mniej dziecinna.

    p. m.

  • 59. Data: 2006-11-09 12:17:48
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    Obserwator <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > jesteś jak widać z całej tej polemiki...
    >
    > -------------------------------------
    > Obserwując obiektywnym wzrokiem można się wiele nauczyć....

    Owszem czuję się winny. Nigdy pod wpływem żadnych emocji nie zrobiłem z
    siebie takiego chama a tu masz!!! Dlatego przepraszam wszystkich postronnych
    aczkolwiek sam zainteresowanych. Mam tylko nadzieję iż Pan Mancy zamiesci na
    swojej stronie aktualną naszą korespondencję. Pozdrawiam

  • 60. Data: 2006-11-09 12:33:22
    Od: "mancy" <m...@w...pl>

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    "że ów Pan nie przedstawił całej
    naszej korespondencji. Tą najbardziej obraźliwą zostawia sobie na pamiątkę.
    "

    Niby co Pan ma na myśli? Całośc korespondencji została zawarta na stronie.
    Czyżby chciał Pan coś jeszcze oczerniającego dorzucić od siebie? Wyssanego z
    palca?