  • 1. Data: 2004-04-16 09:35:16
    Temat: Nieprawidłowo zawarta umowa o prac
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

    Witam!
    Pracuję w szkole jako nauczyciel kontraktowy (staż na mianowanego - został
    mi jeszcze rok). Umowa została zawarta na czas określony (druga umowa).
    Wczoraj dowiedziałem się, że w ub. roku w Karcie Nauczyciela znalazł się
    zapis, w którym jest mowa o tym, że umowa z nauczycielem kontraktowym jest
    zawierana na czas nieokreślony. Piszę gdyż obecny pracodawca ze względu na
    potrzebę zatrudnienia "rodziny" nie zamierza przedłużyć mi umowy. Co
    powinienem zrobić?

    Z góry dzięki za informacje.
    Piotrek.

  • 2. Data: 2004-04-18 15:18:18
    Temat: Re: Nieprawidłowo zawarta umowa o pracę
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@n...org> napisał w wiadomości
> [...]
    się
    > zapis, w którym jest mowa o tym, że umowa z nauczycielem

    Dołaczam się do pytania, bo tez mam taka umowę:(

    pozdr

    cherokee

  • 3. Data: 2004-04-18 17:51:53
    Temat: Re: Nieprawidłowo zawarta umowa o prac
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
    wiadomości news:c5u67r$vou$1@absinth.dialog.net.pl...

> [...]
    > się
    > kontraktowym jest
    >
    > Dołaczam się do pytania, bo tez mam taka umowę:(

    hm, moim zdsaniem taka umowa jest automatycznie zawarta na czas
    nieokreślony...
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-04-18 18:02:04
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "Pussy" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > hm, moim zdsaniem taka umowa jest automatycznie zawarta na czas
    > nieokreślony...

    Nie chodzi nam o zdanie, a o skutki prawne. Fakty sa takie a nie inne,
    a kadrowa nie dała się przekonac.

    pozdr

    cherokee