  • 1. Data: 2004-04-16 04:39:36
    Temat: Czy ktoś wie
    Od: "Magura" <m...@o...pl>

    Witam mam pytanie czy na rozprawie rozwodowej moze przebywac kto chce tzn
    czy mozna sobie wejsc i posłuchac co ludzie sobie nawzajem zarzucają
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-16 06:31:01
    Temat: Re: Czy ktoś wie
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Witam mam pytanie czy na rozprawie rozwodowej moze przebywac kto chce tzn
    > czy mozna sobie wejsc i posłuchac co ludzie sobie nawzajem zarzucają

    Art. 427 k.p.c.: Posiedzenia (w sprawach małżeńskich - JG) odbywaja się przy
    drzwiach zamkniętych, chyba że obie strony żądają publicznego rozpoznania
    sprawy, a sąd uzna, że jawność nie zagraża moralności.

    JG

  • 3. Data: 2004-04-16 23:02:21
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Galazka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > drzwiach zamkniętych, chyba że obie strony żądają publicznego rozpoznania
    > sprawy, a sąd uzna, że jawność nie zagraża moralności.

    A jak to wygląda w przypadku sądu grodzkiego i sprawy związanej z nie
    przyjęciem mandatu??
    Można na taką sprawę przyjść i sobie posłuchać??

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 4. Data: 2004-04-17 07:24:28
    Od: "xyz" <...@w...pl>

> [...]
    > drzwiach zamkniętych, chyba że obie strony żądają publicznego rozpoznania
    > sprawy, a sąd uzna, że jawność nie zagraża moralności.

    Trzeba pamietac takze i o.....

    Art. 154. § 1. Podczas posiedzenia odbywającego się przy drzwiach
    zamkniętych mogą być obecni na sali: strony, interwenienci uboczni,
    ich przedstawiciele ustawowi i pełnomocnicy, prokurator oraz osoby
    zaufania po dwie z każdej strony.

    Pozdr

  • 5. Data: 2004-04-17 07:25:19
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c5polk$nkv$1@news.onet.pl...

> [...]
    > przyjęciem mandatu??
    > Można na taką sprawę przyjść i sobie posłuchać??

    Tak. Takie sprawy odbywaja sie zasadniczo jawnie.
    Zasadniczo tzn w 99, 9% przypadkach.
    Pozdr