  • 1. Data: 2004-04-16 09:36:32
    Temat: GIODO....
    Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl>

    ... czyli Glowny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
    kogo chroni..??????????

    Czy Giodo ma chronic "Kowalskiego" ktorego dane zostaly
    upublicznione?????

    Czy Giodo ma chronic naruszajacego prawo do ochrony danych
    osobowych "Kowalskiego" ????

    Jezeli opublikowane dane "Kowalskiego" dotycza jego
    miejsca pracy ( adres, telefony ), to czy "Kowalski" ma prawo
    liczyc na ochrone czy nie???
    Jaki zwiazek ma miejsce pracy "Kowalskiego" ( dane firmowe
    nie sa chronione przez Giodo) z Samym "Kowaslkim" ktory ma
    prawo do ochrony danych osobowych???

    Moze wreszcie TU dowiem sie czegos wiazacego bo "Kowalskich"
    odprawianych z kwitkiem jest wiec, ale w/w pytania sa podobne

    Pozdrawiam

    jedrus

  • 2. Data: 2004-04-16 13:12:28
    Temat: Re: GIODO....
    Od: "Słodzik" <s...@g...pl>

    Użytkownik "jedrus" napisał w wiadomości

    > Jezeli opublikowane dane "Kowalskiego" dotycza jego
    > miejsca pracy ( adres, telefony ), to czy "Kowalski" ma prawo
    > liczyc na ochrone czy nie???

    Jeżeli uprzednio pan Kowalski raczył udostępnić
    adres swojego miejsca pracy w internecie np.
    na firmowej stronie internetowej i tym samym
    dobrowolnie "pozbawić się" części prywatności,
    może tylko biernie obserwować poczynania
    osobników kopiujących te dane w sieci. Co
    innego, gdyby ktoś wszedł w posiadanie adresu
    i numeru telefonu bezprawnie. Tak się jednak
    składa, że zarówno swoje imię i nazwisko (1)
    jak i adres i numery telefonu firmy (2) podałeś
    Z WŁASNEJ NIEPRZYMUSZONEJ WOLI
    panie jędruś, co pozwoliłem sobie udokumentować
    na tej grupie.

    Ad (1)

    Oto jeden link do jednego z postów na których
    podajesz swoje imię i nazwisko [tylko grupa
    pl.soc.seks.towarzyskie bo tam najwięcej
    się udzielasz]

    http://groups.google.pl/groups?q=Andrzej+%C5%81ukaws
    ki+jedrus&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&scoring=r&selm
    =7n6tqa%24iok%241%40sunsite.icm.edu.pl&rnum=1

    Ad (2)

    Oto link do twojej strony firmowej na której
    widnieją adres i numer telefonu.

    http://www.bartexpo.prv.pl

    Jeszcze jakieś pytanka?
    Chętnie odpowiem.

    Słodzik

  • 3. Data: 2004-04-16 13:40:08
    Od: Artur <a...@j...net>

    No ja mam jedno: bardzo sie juz boisz, ze ludzie, ktorym naswiniliscie
    zaczna wizyty skladac?
    Bo latasz za Jedrusiem po calej sieci jakbys nagle 'gorąc poczuł'. ;)

    A.

  • 4. Data: 2004-04-16 13:53:10
    Od: "Słodzik" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" napisał w wiadomości

    > No ja mam jedno: bardzo sie juz boisz, ze ludzie, ktorym naswiniliscie
    > zaczna wizyty skladac?

    My? Jacy my?
    A co do pytania, nie boję się "wizyt" o ile nie
    stanowią zagrożenia dla mojego zdrowia.
    Znając jędrusiowy temperament rozbuchanego
    juchasa i świadomy twego niezrównoważenia
    emocjonalnego, zakupiłem parę pięknych wilczurów,
    które zniechęcą was do zakłocania spokoju mi i
    mojej rodzinie.

    Słodzik

  • 5. Data: 2004-04-16 14:07:55
    Od: Artur <a...@j...net>

    Dobra. Wystarczy. Nie bedziesz zasmiecal i tej grupy swoja jalowa gadka.
    Tutaj idziesz "do piekla" w moim KF.
    Zegnam.

    A.

  • 6. Data: 2004-04-16 14:36:17
    Od: "Słodzik" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" napisał w wiadomości

    > Zegnam.

    Żegnam i zdrowia życzę...

    Słodzik

  • 7. Data: 2004-04-16 16:23:53
    Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl>

    Użytkownik "Słodzik" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > Jeszcze jakieś pytanka?
    Ciebie nie pytalem.

    > Chętnie odpowiem.
    Mam nadzieje ze gdzie indziej.

    Zegnaj !!!!!

    jedrus

  • 8. Data: 2004-04-16 20:59:01
    Od: "Słodzik" <s...@g...pl>

    Użytkownik "jedrus" napisał w wiadomości

    > Ciebie nie pytalem.

    Nie dość, że udzialam ci darmowej porady
    prawnej, to ty jeszcze się rzucasz?

    Słodzik