  • 1. Data: 2004-04-16 03:29:12
    Temat: Nietrzezwy pasazer i przepisy ruchu drogowego
    Od: "zpo" <z...@p...onet.pl>

    Nie wiem, czy trafilem na odpowiednia grupe, jesli nie, to przepraszam...
    Obilo mi sie o uszy, ze podobno istnieje pewien przepis zabraniajacy
    przewozenia samochodem na przednim siedzeniu osoby nietrzezwej (nie mowie o
    kierowcy oczywiscie ;-). Czy ktos moze potwierdzic (lub zanegowac) ta
    informacje?
    Z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam

    zpo

  • 2. Data: 2004-04-16 10:01:53
    Od: Radek <r...@c...pl>

    Mozesz wozic samochodem osobowym kolege ktory ma nawet 7 promili!

  • 3. Data: 2004-04-16 10:07:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zpo wrote:
> [...]
    > przewozenia samochodem na przednim siedzeniu osoby nietrzezwej (nie mowie o
    > kierowcy oczywiscie ;-). Czy ktos moze potwierdzic (lub zanegowac) ta

    Motocyklem i na tylnym (bo w tzw. koszu można).

    ATSD to polecam stronę http://www.sejm.gov.pl i ich wyszukiwarkę aktów
    prawnych, i pobranie ustawy "Prawo o Ruchu Drogowym" oraz rozporządzenia
    w sprawie znaków i sygnałów drogowych (i ew. paru dodatkowych aktów
    prawnych) i czytanie sobie tego 'do poduszki' ;)

  • 4. Data: 2004-04-16 11:56:50
    Od: "zpo" <z...@p...onet.pl>

    wiadomości news:c5ob9p$16f0$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > w sprawie znaków i sygnałów drogowych (i ew. paru dodatkowych aktów
    > prawnych) i czytanie sobie tego 'do poduszki' ;)

    Dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi...

  • 5. Data: 2004-04-16 18:44:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 16. kwietnia 2004 12:01 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Radek:

    > Mozesz wozic samochodem osobowym kolege ktory ma nawet 7 promili!

    Jesteś przekonany, że na przewóz trupów nie jest wymagane jakieś zezwolenie?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2004-04-17 07:26:35
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu.pl>

    Uzytkownik "Radek"> napisal
    > Mozesz wozic samochodem osobowym kolege ktory ma nawet 7 promili!

    A czy przypadkiem zalany w trupa pasazer przedniego fotela nie moglby
    (pomimo pasow) obsunac sie w strone kierowcy i doprowadzic do utraty
    panowania nad pojazdem????
    Wydaje mi sie jednak, ze pijanych (znaczy "pod wplywem") nie wolno wozic
    z przodu. Kiedys mi sie policja czepila kolegi "po piwku" ktory siedzial
    z przodu, obok mnie...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jezeli problem ma rozwiazanie, to nie ma co sie martwic.
    Jezeli jednak nie ma, to martwienie sie niczego nie zmieni."

  • 7. Data: 2004-04-17 13:40:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BartekB wrote:

    > A czy przypadkiem zalany w trupa pasazer przedniego fotela nie moglby
    > (pomimo pasow) obsunac sie w strone kierowcy i doprowadzic do utraty
    > panowania nad pojazdem????

    A pijany na tylnym mógłby w przypływie pijacjeigo humoru wykręcić jakiś
    'dowcipny' numer.

  • 8. Data: 2004-04-17 15:21:02
    Od: "zpo" <z...@p...onet.pl>

    wiadomości news:c5rc4s$2t9p$1@news2.ipartners.pl...

    > A pijany na tylnym mógłby w przypływie pijacjeigo humoru wykręcić jakiś
    > 'dowcipny' numer.

    No to jak w koncu to jest, mozna wozic 'pijakow' z przodu, czy nie?

  • 9. Data: 2004-04-17 16:24:14
    Od: poreba <d...@p...com>

    "zpo" <z...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > No to jak w koncu to jest, mozna wozic 'pijakow' z przodu,
    > czy nie?
    Reasumując dyskusję: o ile są trzeźwi - to tak.
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba