  • 1. Data: 2004-04-16 07:18:47
    Temat: wypłata odszkodowania z OC
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Miałem stłuczkę z nie swojej winy.Mam OC wykupione w PZU.Sprawca szkody miał
    polisę z firmy ubezpieczeniowej o nazwie TRYG.W/W TRYG przyznał mi
    odszkodowanie w wyskokości 2 tys.zł.ale nie chce mi go wypłacić tłumacząc,że
    sprawca miał polisę wystawioną nie na siebie tylko na poprzedniego właściciela
    pojazdu.I sprawa z jakiegoś powodu przeciąga się już miesiąc.Może ktoś miał
    podobne doświadczenia i doradziłby mi co zrobić ,do jakiej instytucji się udać
    aby ten cały Tryg oddał mi to co mi się należy.

  • 2. Data: 2004-04-16 13:46:15
    Temat: Re: wypłata odszkodowania z OC
    Od: "WACEK" <w...@i...pl>

    " nie chce mi go wypłacić tłumacząc,że
    > sprawca miał polisę wystawioną nie na siebie tylko na poprzedniego
    właściciela pojazdu."

    I teraz muszą sprawdzić czy zachodzi ich odpowiedzialność.

    "I sprawa z jakiegoś powodu przeciąga się już miesiąc."

    To i tak niezbyt długo uwzględniając zwyczaje naszych ubezpieczycieli, masz
    prawo wglądu w akta, skorzystaj z tego! Pozdrawiam Wacław

  • 3. Data: 2004-04-16 16:24:59
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    udać
    > aby ten cały Tryg oddał mi to co mi się należy.

    bardzo wazne, kiedy zostal sprzedany samochod - jesli przed 1 stycznia 2004
    to w ciagu 30 dni od daty sprzedazy umowa wygasa (chyba ze kupujacy zawrze
    nowa umowe wczesniej). Jezeli sprzedaz po 1 stycznia - Zaklad Ubezpieczen
    odpowiedzialny jest bezwarunkowo - w takim przypadku daj znac.

    jesli ten pierwszy przypadek - daj znac kiedy (od momentu sprzedazy
    samochodu) mial miejsce wypadek.
    p.
    W,

  • 4. Data: 2004-04-16 16:25:19
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

  • 5. Data: 2004-04-17 07:40:20
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    WACEK wrote:

> [...]
    >
    > To i tak niezbyt długo uwzględniając zwyczaje naszych ubezpieczycieli,
    > masz prawo wglądu w akta, skorzystaj z tego! Pozdrawiam Wacław

    to jest STANDARDOWE postepowanie ubezpieczycieli..

    Jesli jest JAKIKOLWIEK CIEN PRETEKSTU by nie wyplacic - nie plac.

    Chyba dobrze byloby zalozyc "zlota ksiege"
    tych, ktorzy tego JUZ nie robia....

    A Poza tym podobna sa juz ludie/firmy
    ktrzy przeszli "mna nasza strone" i za procent "widykuja"
    od ubezpieczycieli nalezne kwoty...

    Boguslaw