  • 11. Data: 2004-03-10 21:50:04
    Temat: Re: Nielegalna sieć
    Od: Michał Gwiazdowski <m...@w...pl>

    Użytkownik "Szaman" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:c2mogb$3uq$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Jak umilić życie komuś, kto bez żadnych zezwoleń, działalności gospodarzej
    > itp. prowadzi dość rozległą sieć komputerową krojąc abonentów pomimo iż w
    > regulaminie jest, że właściciel nie czerpie korzyści finansowych? Sieć
    jest
    > totalną prowizorką, przewieszki na słupach.energetycznych itp.żadnej
    pomocy
    > gdy padnie, ciągle gość wini użytkowników Teraz odłączonym jeszcze grozi,
    > rzuca teksty itp.
    > Proszę o pomoc w ukróceniu tego procederu

    po slupie idzie kabel?
    wyslij cos do wlasciciela - gminy/elektrowni/zarzadu drog

    grozi koles?
    jesli czujesz sie zagrozony zwroc sie do Policji ;)

    A jeszcze lepiej dogadaj sie z pozostalymi uzytkownikami i pokombinujcie z
    laczem,
    mysle ze jak was bedzie 10 i bedziecie chcieli placic ro nawet TPsa cos
    wykombinuje
    ;)

    a co do czerpania dochodow z dzialalnosci to czy on je zglasza do US?;)
    a czy zglosil Dzialalnosc Gospodarcza?:D

    pozdrawiam
    --
    mihau

  • 12. Data: 2004-03-10 22:15:01
    Od: "523" <d...@w...pl>

    Ja wogóle nie rozumiem skarżącego. Przecież klient nielegalnej sieci to nie
    pies na uwięzi. Może sie odłączyć i nie blokować innych, którym byc może sie
    to opłaca.

  • 13. Data: 2004-03-11 00:03:17
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl>

    In article <c2mogb$3uq$1@absinth.dialog.net.pl>, Szaman wrote:

> [...]
    > gdy padnie, ciągle gość wini użytkowników Teraz odłączonym jeszcze grozi,

    Jak Ci się coś nie podoba - to się odepnij. Ale czemu chcesz mu robić smród?
    Nie znasz lepszych rozrywek? W oczy kłuje, że ktoś sobie dorabia? Ja akurat
    - znając z grubsza ceny i koszta - wiem, że on na tej prowizorce i tak z całą
    pewnością groszaki robi... tak Cię to boli? Chryste, w jakimż
    "społeczeństwie" żyjemy... :( jeden drugiego w łyżce wody by utopił, że
    jemu się coś chciało, a nie tylko po zasiłek...

    A jak facet naprawdę jest jakiś nieokrzesany - to po prostu nie rozmawiaj
    z nim więcej. Ale żeby od razu szukać sposobu darcia z niego pasów?
    --
    Marek

  • 14. Data: 2004-03-11 08:56:23
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "Marek N." <mark_n@false_address.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "społeczeństwie" żyjemy... :( jeden drugiego w łyżce wody by utopił, że
    > jemu się coś chciało, a nie tylko po zasiłek...

    niestety w spoleczenstwie skladajacym sie glownie z takich jak ty cwaniakow
    dorabia sobie? a z drugiej strony bierze pewnie bezrobocie z moich podatkow,
    ubezpieczenie z mojej skladki itp
    w moim odczuciu ten gosc lamie prawo i to powinno ukrocic dyskusje

  • 15. Data: 2004-03-11 11:11:03
    Od: "Serwiz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości:
    > Użytkownik "Marek N." <mark_n@false_address.pl> napisał w wiadomości:
    [...]
> [...]
    podatkow,
    > ubezpieczenie z mojej skladki itp
    > w moim odczuciu ten gosc lamie prawo i to powinno ukrocic dyskusje

    Popatrz na to ze strony osoby która budowała tą sieć przy założeniu, że nie
    bierze zasiłku dla bezrobotnych. Jak w obecnej sytuacji "dorobić sobie" w
    legalny sposób załóżmy 200 - 300 zł/m-c? Sam fakt posiadania DG to nie całe
    700 zł/m-c (sam ZUS) więc jak tu zrobić to legalnie bez dopłacania do tego
    interesu. Moralizowanie tutaj nic nie da, chyba lepiej żeby gościu dostukał
    sobie 200 zł bez robienia szkody czy straty komukolwiek, niż ma siedzieć na
    dupie i dębić kasę z zasiłku (czyt. z Twoich podatków). Nie chce nikogo tu
    usprawiedliwiać, ale nie mogę czytać tego spokojnie jak coraz więcej ludzi
    wychodzi z założenia "jak ja nie mam to Ty tym bardziej nie bedziesz miał".
    Trochę więcej życzliwości ludzkiej.

    Pozdrowienia
    Serwiz

  • 16. Data: 2004-03-11 12:00:36
    Od: "Szaman" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Serwiz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > usprawiedliwiać, ale nie mogę czytać tego spokojnie jak coraz więcej ludzi
    > wychodzi z założenia "jak ja nie mam to Ty tym bardziej nie bedziesz

    Ludzie, każdy trochę racji ma, ale jak chce dostukać to niech COKOLWIEK
    zrobi gdy się coś dzieje. Marku N ....odpięty to ja jestem a gość za to na
    mojej znajomej psy wiesza. Ciekawe jakby Twoją żonę gdy idzie do pracy
    bluzgali i straszyli co rano, to byś też po prostu nie rozmawiaj.....
    dziękuję za wszystkie rady, i nie gryźmy się tu między sobą :D
    Szaman

  • 17. Data: 2004-03-11 12:08:32
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Thu, 11 Mar 2004 09:56:23 +0100, "pestifer"

    >w moim odczuciu ten gosc lamie prawo i to powinno ukrocic dyskusje

    gadasz jak dzielnicowy z niedowaga (pół kilo mózgu mu brakuje)

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 18. Data: 2004-03-11 12:47:58
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    t...@o...pl news:c2phja$8vh$1@atlantis.news.tpi.pl

    > legalny sposób załóżmy 200 - 300 zł/m-c? Sam fakt posiadania DG to nie
    > całe 700 zł/m-c (sam ZUS) więc jak tu zrobić to legalnie bez
    > dopłacania do tego

    A mozna to zrobic legalnie, niech podpisze umowe o dzielo - dostarczenia
    internetu przez miesiac (i ja podpisuje co miesiac).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 19. Data: 2004-03-11 13:58:44
    Od: "Serwiz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości:

    > A mozna to zrobic legalnie, niech podpisze umowe o dzielo - dostarczenia
    > internetu przez miesiac (i ja podpisuje co miesiac).

    Z każdym z abonentów?

    Temat jest dla mnie interesujący zważywszy że są takie kwestie jak:
    1. Wykup łącza (dostęp do internetu) - aby było legalne to co najmniej DSL
    TP,
    2. Legalizacja działalności (prowadzenie usług telekomunikacyjnych -
    transmisja danych oraz dostęp do internetu) a tym samym zgłoszenie do URTiP,
    3. Przyjmowanie wpłat od więcej niż jednego abonenta (jeśli kasa z rączki do
    rączki to już wyskakuje kwestia kasy fiskalnej),
    4. Załatwianie pozwoleń na ewentualne prowadzenie kabli.

    A więc jeśli to ma być "full legal" to powyższe warunki muszą być spełnione
    a przy umowie o dzieło tego nie widze a zwłaszcza w punkcie 2 i 4 (wymagana
    zarejestrowana DG w przypadku pkt. 2).

    Serwiz

  • 20. Data: 2004-03-11 16:43:38
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

> [...]
    > bierze zasiłku dla bezrobotnych. Jak w obecnej sytuacji "dorobić sobie" w
    > legalny sposób załóżmy 200 - 300 zł/m-c?

    popatrz wiec z jeszcze innej strony
    gdyby kazdy chcial tak tylko 200-300 zl dorobic i pomnoz to przez miliony
    tych "przedsiebiorcow"