  • 1. Data: 2004-03-10 09:52:11
    Temat: Nielegalna sieć
    Od: "Szaman" <n...@a...pl>

    Jak umilić życie komuś, kto bez żadnych zezwoleń, działalności gospodarzej
    itp. prowadzi dość rozległą sieć komputerową krojąc abonentów pomimo iż w
    regulaminie jest, że właściciel nie czerpie korzyści finansowych? Sieć jest
    totalną prowizorką, przewieszki na słupach.energetycznych itp.żadnej pomocy
    gdy padnie, ciągle gość wini użytkowników Teraz odłączonym jeszcze grozi,
    rzuca teksty itp.
    Proszę o pomoc w ukróceniu tego procederu
    Szaman

  • 2. Data: 2004-03-10 11:03:37
    Temat: Re: Nielegalna sieć
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@a...pl news:c2mogb$3uq$1@absinth.dialog.net.pl

> [...]
    > użytkowników Teraz odłączonym jeszcze grozi, rzuca teksty itp.
    > Proszę o pomoc w ukróceniu tego procederu

    A co, typowe Polskie Piekielko i zawisc wobec sasiadow, czy tez chcemy
    sztucznie usunac konkurencje z rynku i wejsc z oferta w cenie x2 wyzsza?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-03-10 11:32:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Szaman" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jak umilić życie komuś, kto bez żadnych zezwoleń, działalności gospodarzej
    > itp. prowadzi dość rozległą sieć komputerową krojąc abonentów pomimo iż w
    > regulaminie jest, że właściciel nie czerpie korzyści finansowych?

    Donos do US w sprawie ukrywania dochodów.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 4. Data: 2004-03-10 12:16:58
    Od: "Szaman" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał (świadomie?)w
    wiadomości news:Xns94A87AB616D5Braf256com@213.180.128.20...
> [...]
    >
    > --
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~
    > GG-1175498 ____| ]____,
    > Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    > Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

    Typowe polskie piekiełko. Chcesz obejrzeć stronkę, serwer leży,zwracasz
    uwagę, dostajesz zjebkę, że masz starą kartę, ssanie po 22, od 21:45 gość
    zatyka całe łącze..... daj spokój, czujesz SDI na 10 osób? Teraz już 9......
    Szamaniasty

  • 5. Data: 2004-03-10 12:19:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > A co, typowe Polskie Piekielko i zawisc wobec sasiadow, czy tez chcemy
    > sztucznie usunac konkurencje z rynku i wejsc z oferta w cenie x2 wyzsza?

    A nie tak dawno w wątku "a jednak" oburzałeś się, że cyt "Ciekawe, ze na
    grupie Prawo sie broni zlodzieji":-) Czym się rózni czerpanie zysku z
    posiadania nielegalnego oprogramowania od czerpania zysku z posiadania
    nielegalnej sieci? :-)

    HaNkA

  • 6. Data: 2004-03-10 12:28:32
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl news:c2n0t6$h32$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > grupie Prawo sie broni zlodzieji":-) Czym się rózni czerpanie zysku z
    > posiadania nielegalnego oprogramowania od czerpania zysku z posiadania

    Jak zrozumialem chodzi o siec ktora oni sobie sami wybudowali od zera
    (oczywiscie nie kradna ani np. kabli, switchy, anie uzywajac nielegalnego
    oprogramowania).

    Np na moim osiedlu istnieje wspaniala siec (4 MBit, 256 IP) zbudowana "w
    czynie spolecznym" przez grupe zapalencow. Ceny za abonament sa od 10pln na
    miesiac(!) do 75/mc (za wlasne publiczne stale IP i transfery zedu do 256-
    512 kbit). Tymczasem pewna osoba probowala nam wprowadzic monopol i chciala
    nakazac usuniecie sieci (zbudowanej przez i za zgoda mieszkancow osiedla)
    aby wprowadzic tam swoja siec (z stawkami wielokrotnie wyzszymi).

    Dziekuje, monopol TPSA mi wystarcza. Tutaj chodzilo o lobbing (wlascicielem
    tej konkurencyjnej sieci, ktorej oczywiscie nikt nie chcial bo miala ceny
    jak chello a byla w jakosci SDI dzielonego na nascie osob) byl jakis
    szwagier/wujek/czy inny kuzyn jednego z czlonkow rady osiedlowej.

    Moze i taka sytuacja opisuje tutaj - co wlasciwie przeskadza ci jakas siec?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2004-03-10 12:33:08
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@a...pl news:c2n0vu$a1o$1@absinth.dialog.net.pl

> [...]
    > leży,zwracasz uwagę, dostajesz zjebkę, że masz starą kartę, ssanie po
    > 22, od 21:45 gość zatyka całe łącze..... daj spokój, czujesz SDI na 10

    Ok, ale po co sie chcesz na nich "mscic"?

    Jezeli nie podobala Ci sie jakosc uslug to korzystaj z innych.

    Jezeli przkonasz wszystkie 10 osob to juz zaczyna sie oplacac wykupic
    samodzielnie lacze od prawdziwego providera (jak np ProFuturo, Crowley
    Data).

    Lub zamiast jak to - Polacy lubia - kopac pod soba dolki, znajdzcie kolejne
    10 osob i z 20 osobami smialo mozecie zrezygnowac z uslug TPSA i starac sie
    o powaznego providera z dzierzawionym laczem (chociaz tez kwestia - gdzie
    mieszkacie).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 8. Data: 2004-03-10 12:53:14
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl news:c2n30q$1gn$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > itp. prowadzi dość rozległą sieć komputerową krojąc abonentów pomimo iż w
    > regulaminie jest, że właściciel nie czerpie korzyści finansowych?"

    Fkat czytuje NEWS w pospiechu szczegolnie ostatnio, hmm skoro faktycznie
    ktos robi na tym normalny biznes bez placenia podatkow to nie jest to o.k.

    (A na przyklad siec w ktorej ja jestem, tutaj skladki ida na lacze a to co
    zostaje inwestujemy w wspolny sprzet sieciowy, serwery itd, wiec jest to
    typowe stowarzyszenie niedochodowe)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 9. Data: 2004-03-10 12:55:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

> [...]

    itp. prowadzi dość rozległą sieć komputerową krojąc abonentów pomimo iż w
    regulaminie jest, że właściciel nie czerpie korzyści finansowych?"

    Mi nic bo jadę na neostradzie:-) Ale chodzi generalnie o zasadę. Równie
    dobrze ja mogłabym zapytac czemu właściwie przeszkadza Ci, ze jakiś Kowalski
    używa pirackiego windowsa? Zdziwił mnie po prostu Twój relatywizm - z jednej
    strony oburzasz się na jedną formę kradzieży, z drugiej oburzasz na kogoś,
    że próbuje ukrócić inną.

    HaNkA

  • 10. Data: 2004-03-10 14:40:27
    Od: "Szaman" <n...@a...pl>

> [...]
    > mieszkacie).
    >
    > --
    ~~~
    > GG-1175498 ____| ]____,
    > Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    > Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

    Stałe łącze na wsi ???? sorry, ale dom daleej możliwośći technicznych SDI
    nawet brak.....
    Szaman