  • 1. Data: 2004-03-10 05:48:12
    Temat: PZU składki
    Od: "Rzozak" <rzozak@[spam]ekipa.lublin.pl>

    Witam grupowiczów z prawa.
    Mam rzęcha za zeszły rok nie płaciłem skladki dla PZU, nie wyrejestrowałem,
    zarastał na prakingu.
    Chciałbym przeprowadzić akcję "Rzęch - reaktywacja".
    Czy pociągną mnie za składki za zeszły rok ?
    Czy wystarczy że zapłacę za następną składkę i będę mógł jeździć ?
    pozdrawiam i dziękuje za porady

  • 2. Data: 2004-03-10 07:37:52
    Temat: Re: PZU składki
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Czy poci?gn? mnie za składki za zeszły rok ?

    Zalezy od sprawnosci ubezpieczyciela. Generalnie maja do tego prawo, bo
    OC jest automatycznie przedluzane i ubezpieczyciel moze dochodzic z tego
    tytulu pieniedzy jesli nie oplacisz skladki ...

    > Czy wystarczy że zapłacę za następn? składkę i będę mógł jeĽdzić ?
    > pozdrawiam i dziękuje za porady

    Generalnie tak. Ale dla wlasnego dobra lepiej zebys oplacil nowa skladke
    przynajmniej od dnia, w ktorym konczy sie ostatnie OC, albo z dniem
    rejestracji pojazdu. Chodzi o to, ze w dowodzie rejestracyjnym masz np.
    date 2000-03-01, wiec warto by bylo, zeby OC tez bylo od dnia 2004-03-
    01, bo to sugeruje, ze oplaciles OC w dniu, w ktorym kupiles samochod i
    co roku je przedluzales ;)

  • 3. Data: 2004-03-11 09:42:17
    Od: "jerzy" <j...@w...pl>

    Witam
    Jeżeli nie zapłacisz skierują sprawę do sądu i zapłacisz z odsetkami.Jeżeli w
    dalszym ciągu nie zapłacisz-po należność przyjdzie jegomość zwany
    komornikiem.Więm co nieco
    pozdrawiam