    From: "Serwiz" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalna sieć
    Date: Thu, 11 Mar 2004 12:11:03 +0100

    Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości:
    > Użytkownik "Marek N." <mark_n@false_address.pl> napisał w wiadomości:
    [...]
    > smród?
    > akurat
    > całą
    >
    > niestety w spoleczenstwie skladajacym sie glownie z takich jak ty
    cwaniakow
    > dorabia sobie? a z drugiej strony bierze pewnie bezrobocie z moich
    podatkow,
    > ubezpieczenie z mojej skladki itp
    > w moim odczuciu ten gosc lamie prawo i to powinno ukrocic dyskusje

    Popatrz na to ze strony osoby która budowała tą sieć przy założeniu, że nie
    bierze zasiłku dla bezrobotnych. Jak w obecnej sytuacji "dorobić sobie" w
    legalny sposób załóżmy 200 - 300 zł/m-c? Sam fakt posiadania DG to nie całe
    700 zł/m-c (sam ZUS) więc jak tu zrobić to legalnie bez dopłacania do tego
    interesu. Moralizowanie tutaj nic nie da, chyba lepiej żeby gościu dostukał
    sobie 200 zł bez robienia szkody czy straty komukolwiek, niż ma siedzieć na
    dupie i dębić kasę z zasiłku (czyt. z Twoich podatków). Nie chce nikogo tu
    usprawiedliwiać, ale nie mogę czytać tego spokojnie jak coraz więcej ludzi
    wychodzi z założenia "jak ja nie mam to Ty tym bardziej nie bedziesz miał".
    Trochę więcej życzliwości ludzkiej.

    Pozdrowienia
    Serwiz