  • 1. Data: 2004-03-10 06:51:27
    Temat: wyznaczenie nastepnej rozprawy a przesuniecie terminu
    Od: "miru6.tuMalpe.wp.pl" <m...@w...pl>

    Witam
    Mamy nastepujaca sytuacje:
    Rozprawa sadowa. Sprawa cywilna o charakterze drobnym (spory miedzy
    sasiadami o zaklocanie ciszy nocnej). Sąd wyznacza kolejna rozprawe (zeby
    np. przesluchac swiadkow) na konkretna date. Zalozmy ze mi nie pasuje ta
    data, bo mam juz zaplanowany wyjazd wakacyjny. Czy moge zaproponowac inny
    termin (wczesniejszy lub pozniejszy)? No i oczywiscie jak to wyglada w
    praktyce - czy zazwyczaj sad na taka prosbe sie zgadza. Prosze o pomoc bo
    kompletnie sie nie znam na takich procedurach.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-10 20:13:23
    Od: "Kalik" <p...@w...pl>

    > Rozprawa sadowa. Sprawa cywilna o charakterze drobnym (spory miedzy
    > sasiadami o zaklocanie ciszy nocnej).

    Oj takie sprawy są ciężkie...

> [...]
    > praktyce - czy zazwyczaj sad na taka prosbe sie zgadza. Prosze o pomoc bo
    > kompletnie sie nie znam na takich procedurach.

    Oczywiście, że można uprzejmie poprosić o niewyznaczanie terminu w podanym
    przez ciebie przedziale czasu ze względu na wcześniej zaplanowany urlop i
    nie jest to nietakt. Uwzględnienie takiej prośby zależy od osoby sędziego
    (czytaj: jego kultury osobistej).