  • 1. Data: 2004-03-10 09:55:10
    Temat: Precedens
    Od: "Bartek W" <b...@i...pl>

    To mamy precedens
    jutro wsiadam do tramwaju- całuje laskę w szyję, łapię za krocze- przecież
    wg sędzin w Dąbrowie molestowanie to to nie jest- tyle że ja jestem zwykły
    obywatel i za coś dałbym zwyczajowo w morde

  • 2. Data: 2004-03-10 10:20:40
    Temat: Re: Precedens
    Od: "|Y|S" <m...@S...SPAMERZYpl>

    > To mamy precedens
    > jutro wsiadam do tramwaju- całuje laskę w szyję, łapię za krocze- przecież
    > wg sędzin w Dąbrowie molestowanie to to nie jest

    Założenie że Ty też tak możesz zrobić jest błędne z 2 powodów:
    1.AFAIK polskie prawo nie stosuje zasady precedensu
    2.Zasada że wszyscy są równi wobec prawa to tylko ładny zapis
    w Konstytucji .

    pozdrawiam |Y|S

  • 3. Data: 2004-03-10 12:33:03
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek W" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > To mamy precedens

    Ale pod warunkiem ze jestes radnym lub kims w tym stylu ;)

    WOJSAL

  • 4. Data: 2004-03-10 14:39:46
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

> [...]
    > wg sędzin w Dąbrowie molestowanie to to nie jest- tyle że ja jestem zwykły
    > obywatel i za coś dałbym zwyczajowo w morde

    to masz naruszenie nietykalnosci cielesnej... no chyba ,ze cos uszkodzisz to
    uszkodzenie ciala :):):):):)...wiec lapac spoko mozma ale nie mozna sie
    bronic ;)