  • 51. Data: 2002-12-30 17:33:54
    Temat: Re: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Nie potrafisz dać plonka kulturalny policjancie??? Za tępy? Pomóc?Jakiś
    > kawał o policjantach?

    Kóltura to od ciebie wali LeHu WaChadełko, az wszedzie czuć. dac plonka
    ^^

    mozna komus , kto, kto go zrozumie.

    ssj5

  • 52. Data: 2002-12-30 17:36:49
    Od: "kk" <p...@g...pl>

    wiesz co stary powiem Ci ze kultura to nie grzeszysz

  • 53. Data: 2002-12-30 17:42:31
    Od: "kk" <p...@g...pl>

    oczywiscie dotyczy to Expierda

    Wybacz ze nie zostawiam Twoich wypowiedzi ale mysle ze nikt nie ma ochoty
    czytac takich glupot i wypowiedzi hm... domysl sie

    Słodziutki buziaczek dla Ciebie Expierdzie pi.....ony.

  • 54. Data: 2002-12-30 19:18:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

  • 55. Data: 2002-12-30 19:19:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kóltura to od ciebie wali LeHu WaChadełko, az wszedzie czuć. dac plonka
    > ^^
    >
    > mozna komus , kto, kto go zrozumie.

    Cofam to o zaopatrzeniu komendy w papier toaletowy.Na to jesteś za głupi.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 56. Data: 2002-12-30 19:21:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > wiesz co stary powiem Ci ze kultura to nie grzeszysz

    Co z wątkiem o drzwiach w taksówce?

  • 57. Data: 2002-12-30 19:36:31
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Cofam to o zaopatrzeniu komendy w papier toaletowy.Na to jesteś za głupi.

    ja tylko sprzatam. ale Ty mialbys trudnosci i z taka praca.Troli tu nie
    potrzebuja.

    ssj5

  • 58. Data: 2002-12-31 03:07:29
    Od: b...@g...pl (Tomas)

    > i tu błąd :-) szybko się zniechęcacie w walce o swoje prawa może to główny
    > problem przegranych ?
    >
    > Sandra

    Czy ty oby nie jesteś cyborgiem lub klonem,,,, bo na wszystko masz odpowiedź
    i jeszcze ani razu nie przyznałaś się do pomyłki. Zaczynam omijać twoje
    posty.

    Tom

  • 59. Data: 2002-12-31 08:35:33
    Temat: Odp: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tomas <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:01bf01c2b079$5c799b00$0300a8c0@sq5ekq...
    > Czy ty oby nie jesteś cyborgiem lub klonem,,,, bo na wszystko masz
    odpowiedź

    nie sądze tak:-) do ogólnej informacji hehe klon nie jestem a cyborgiem nie
    wzruszonym chyba chciałabym być wtedy to perfidne życie by mnie tak nie
    doświadczało :P

    > i jeszcze ani razu nie przyznałaś się do pomyłki.

    myle się tak jak kazdy :-) no ale skoro nie umiesz wyłapać moim oczywistych
    omyłek to już nic na to nie poradze :-)

    Zaczynam omijać twoje

    a kto Ci wzbrania ? masz prawo do jakiś tam zachowań :-)

    Szczęśliwego Nowego Roczku by był lepszy niz ten i mniej nas doświadczał ,
    nie bądź na koniec roku złośliwy bo przejdzie Ci na nastepny hehe

    Sandra

  • 60. Data: 2002-12-31 08:46:05
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)