  • 41. Data: 2002-12-30 09:41:47
    Temat: Re: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:auoick$ele$1@news.tpi.pl...

    > Expierdzie LeHu WaCHAdelko, tylko tyle miales do powiedzenia? poprzednio
    > chociaz ciąłeś moje cytaty i wklejałes je w forumowiczom w odpowiedzi,
    teraz
    > biedaku nie znalazles?

    A co miałem znaleźć??? Mądrej głowie dość po słowie.A żeś policjant to nie
    moja wina.Specjalnie dla ciebie nie będę dawał instrukcji obsługi.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 42. Data: 2002-12-30 11:08:32
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    >A co miałem znaleźć???

    no wlasnie, trzeba jeszcze umiec szukac, wiedziec co i gdzie wstawic, troche
    to klopotliwe prawda Expierdzie LeHu Wachadelko?

    >Mądrej głowie dość po słowie.

    no... tak madrej jak twoja, to faktycznie.

    >A żeś policjant to nie
    >moja wina.

    nie badz takim cierpiętnikiem, nie musisz siebie obwiniac o wszystko co na
    tym swiecie dobre. ale przy takim schizofrenicznym podejsciu do
    rzeczywistosci, wcale sie nie dziwie, ze twe posty prezentuja taki poziom i
    sa - jakie sa

    >Specjalnie dla ciebie nie będę dawał instrukcji obsługi.

    faktycznie, bo skad sciagnalbys gotowca? a samemu przeciez tak trudno
    wymyslec

    ssj5

  • 43. Data: 2002-12-30 16:13:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > no wlasnie, trzeba jeszcze umiec szukac, wiedziec co i gdzie wstawic,
    troche
    > to klopotliwe prawda Expierdzie LeHu Wachadelko?

    Wiedziałem że nie zrozumiesz. A więc tłumaczę.Z twoich wcześniejszych postów
    ( pewność siebie w wypowiadaniu głupot i "jedynie słuszne" interpretacje
    przepisów prawa i agresywne reakcje na odmienne zdanie) można było
    domniemywać że jesteś przytępawym,niedouczonym policjantem.
    Ale na podstawie postów z tego wątku ( brak solidarności zawodowej)
    wyciągnąć można wniosek że policjant z ciebie taki jak z mysiej dupy
    trąba.Co najwyżej jesteś pracownikiem policji,może takim co zaopatruje
    komendę w papier toaletowy lub spinacze? I bankowo nie jestem jedynym który
    takie wnioski wyciągnął na podstawie twoich żałosnych wypocin.No ale kawały
    o policjantach swoje źródło muszą gdzieś mieć;))

  • 44. Data: 2002-12-30 16:18:33
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > I bankowo nie jestem jedynym który
    > takie wnioski wyciągnął na podstawie twoich żałosnych wypocin.

    taaa, jest jeszcze jeden Expierd. jest was wiec dwoch na grupie. to dobrze
    LeHu WaCHAdelko, ze mozecie sobie kawaly opowiadac.przynajmniej sie nie
    nudzicie.

    pozdr
    ssj5

  • 45. Data: 2002-12-30 17:00:52
    Od: "kk" <p...@g...pl>

    jak do tej pory LeHu/ciekawe dlaczego cie tak nazywaja/ to ty tu
    blaznujesz.a juz twoje wypowedzi w watku"drzwi w taksowce" to byl szczyt
    gowniarstwa. ktos udzielal odpowiedzi, a ty podpisywales - alez tak,
    oczywiscie, "dokladnie tak," ale jak sie gówno wie, to gówno sie
    odpowiada.co ty uwazasz za solidarnosc zawodowa ? bo widze, ze jesli jakis
    duren z towjego zawodu cos zrobi, to ty bedziesz go bronil zawsze? to
    swiadczy o pokroju twego pojmowania swiata, rozumienia rzeczywistosci i tak
    ogolnie o twoim poziomie intelektu. mylisz pojecia solidarnosci zawodowej.
    jesli ssj5 uwaza, ze tamci policjanci nie postapili zgodnie z procedura - to
    na jakiej podstawie ma ich bronic? ale ty przeciez jestes jak trol, zywisz
    sie padlina.ale trole i sepy tak maja. skoro obowiazkiem policjantow bylo
    podac powod legitymowania - a tego wedle wypowiedzi Wandy nie zrobili, to
    juz popelnili blad. ale ty wiadc tak prostych rzeczy nie pojmujesz. dla
    ciebie wazna tylko solidarnosc zawodowa - glupia ale solidarnosc.

  • 46. Data: 2002-12-30 17:09:55
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > gowniarstwa. ktos udzielal odpowiedzi, a ty podpisywales - alez tak,
    > oczywiscie, "dokladnie tak," ale jak sie gówno wie, to gówno sie

    widze Lehu wachadelko, ze jestes expierdem nie tylko w moich oczach.

    ssj5
    ps. kk szkoda, ze sie odezwales, bo zapewne nasz Expierd juz cie zapamieta.
    Lepiej g... nie ruszać, bo jak sie je poruszy to smierdzi.
    PLONK

  • 47. Data: 2002-12-30 17:17:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kk" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gowniarstwa. ktos udzielal odpowiedzi, a ty podpisywales - alez tak,
    > oczywiscie, "dokladnie tak," ale jak sie gówno wie, to gówno sie

    Czy cierpisz na jakąś chorobę czy tylko brak umiejętności czytania ze
    zrozumieniem??A może nieumiejętność skonfigurowania czytnika?
    W wątku o "drzwiach w taksówce' jako pierwszy o godz.11.10 udzieliłem pełnej
    i wyczerpującej odpowiedzi.Twojej wypowiedzi za to nie widzę.Nie masz nic do
    powiedzenia?

  • 48. Data: 2002-12-30 17:18:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > ps. kk szkoda, ze sie odezwales, bo zapewne nasz Expierd juz cie
    zapamieta.
    > Lepiej g... nie ruszać, bo jak sie je poruszy to smierdzi.
    > PLONK

    Widzę że trafiłem celnie.Jak tam z papierem toaletowym w komendzie?

  • 49. Data: 2002-12-30 17:24:54
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Widzę że trafiłem celnie.Jak tam z papierem toaletowym w komendzie?

    dla takiego gówna starczy.nawet ścierny zalatwie
    ssj5

  • 50. Data: 2002-12-30 17:27:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > dla takiego gówna starczy.nawet ścierny zalatwie

    Nie potrafisz dać plonka kulturalny policjancie??? Za tępy? Pomóc?Jakiś
    kawał o policjantach?