eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 11. Data: 2013-05-23 12:22:12
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: Alicja <a...@g...com>

    On Wednesday, May 22, 2013 2:50:29 PM UTC+2, Yakhub wrote:

    > IMHO może być istotne - czy na fakturze jest jedna pozycja
    >
    > ("Komputer"), czy kilka (Dysk, obudowa, zasilacz, etc.) ?


    Wszystko jest wyszczególnione na osobne komponenty. Wraz z usługą składania.


  • 12. Data: 2013-05-25 09:49:56
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    >
    > Odnotowujemy.
    > FYI: Twój post jest "niezgodny", zawiera dłuuugie linie
    > (całe akapity jako jedna linia) :)

    To dobrze. Dzięki temu może zawijać się na krawędzi okna


  • 13. Data: 2013-05-25 14:01:06
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 May 2013, John Kołalsky wrote:

    >> post jest "niezgodny", zawiera dłuuugie linie
    >> (całe akapity jako jedna linia) :)
    >
    > To dobrze.

    To źle z paru powodów.

    > Dzięki temu może zawijać się na krawędzi okna

    Jak rozumiem jesteś zwolennikiem wersji "standardy są po to żeby
    je naruszać" tudzież silne przekonanie że TWÓJ czytnik "zawija"
    wystarcza, aby resztę świata mieć gdzieś.
    Dla jasności - przy czytaniu większość czytników "zawija", ale
    w efekcie przy odpowiadaniu idzie taki sam chłam jak był pierwotnie.

    pzdr, Gotfryd


  • 14. Data: 2013-05-27 05:48:41
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 May 2013, Alicja wrote:

    > On Wednesday, May 22, 2013 2:50:29 PM UTC+2, Yakhub wrote:
    >
    >> IMHO może być istotne - czy na fakturze jest jedna pozycja
    >> ("Komputer"), czy kilka (Dysk, obudowa, zasilacz, etc.) ?
    >
    > Wszystko jest wyszczególnione na osobne komponenty. Wraz z usługą składania.

    ...w sumie popycham, z nadzieją że ktoś ma jeszcze coś do dodania.
    Może tak:
    W sumie co należy reklamować - komponent czy usługę?

    pzdr, Gotfryd


  • 15. Data: 2013-05-27 07:15:21
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Thu, 23 May 2013, Alicja wrote:
    >
    >> On Wednesday, May 22, 2013 2:50:29 PM UTC+2, Yakhub wrote:
    >>
    >>> IMHO może być istotne - czy na fakturze jest jedna pozycja
    >>> ("Komputer"), czy kilka (Dysk, obudowa, zasilacz, etc.) ?
    >>
    >> Wszystko jest wyszczególnione na osobne komponenty. Wraz z usługą
    >> składania.
    >
    > ...w sumie popycham, z nadzieją że ktoś ma jeszcze coś do dodania.
    > Może tak:
    > W sumie co należy reklamować - komponent czy usługę?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    komponent,
    przeciez komputer zlozlyli poprawnie dzialal i nic nie wypadlo


    kup sobie czesci do roweru i zamow usluge skladania roweru z tegoz.
    Jak sie cos urwie, to bedziesz mial pretensje do skladacza?


    moim zdaniem w ogole nie ma mowy o jakiejkolwiek gwarancji na komputer
    jako calosc bo takowy nigdy nie zostal sprzedany. kupione zostaly czesci
    i zamowiona usluga zlozenia komputera.



  • 16. Data: 2013-06-03 23:51:21
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    >
    >>> post jest "niezgodny", zawiera dłuuugie linie
    >>> (całe akapity jako jedna linia) :)
    >>
    >> To dobrze.
    >
    > To źle z paru powodów.
    >
    >> Dzięki temu może zawijać się na krawędzi okna
    >
    > Jak rozumiem jesteś zwolennikiem wersji "standardy są po to żeby
    > je naruszać" tudzież silne przekonanie że TWÓJ czytnik "zawija"
    > wystarcza, aby resztę świata mieć gdzieś.

    No i właśnie TAKIE SĄ STANDARDY by TAK TO MOGŁO DZIAŁAĆ. Jeśli twój czytnik
    nie podołał to nie podołał i tyle.


  • 17. Data: 2013-06-04 11:13:58
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Jun 2013, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    >
    >> Jak rozumiem jesteś zwolennikiem wersji "standardy są po to żeby
    >> je naruszać" [...]
    >
    > No i właśnie TAKIE SĄ STANDARDY

    Nie ma to jak pewność siebie, najlepiej wsparta mocnym
    wewnętrznym przekonaniem.

    Masz świadomość, że takie tupnięcie nogą jest zwyczajnie
    śmieszne, bo dowodzi że ich nie czytałeś, tych standardów?
    Numerek 2822 pewnie też Ci nic nie powie :P, takoż
    "dwieście jedenaście z kropkami" ;>

    Standardem jest rekomendacja formatowania "do 78 znaków",
    mimo, że ograniczeniem technicznym jest 998 znaków (998 "powinno
    przejść" przez serwery, w obu przypadkach dwa znaki stanowią
    "zapas" na CRLF).
    Nie, to *nie jest* "netykieta", tylko standard!

    Jesteś w błędzie i tyle.
    Choć... nie, jakbyś był w błędzie to albo byś się nie wydzierał
    albo zapodał źródło tego błędu, szczególnie zaś widząc że kilka
    osób się czepia. Czyli nie błąd. Gorzej.

    pzdr, Gotfryd


  • 18. Data: 2013-06-09 23:52:03
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    >>> Jak rozumiem jesteś zwolennikiem wersji "standardy są po to żeby
    >>> je naruszać" [...]
    >>
    >> No i właśnie TAKIE SĄ STANDARDY
    >
    > Nie ma to jak pewność siebie, najlepiej wsparta mocnym
    > wewnętrznym przekonaniem.
    >
    > Masz świadomość, że takie tupnięcie nogą jest zwyczajnie
    > śmieszne, bo dowodzi że ich nie czytałeś, tych standardów?
    > Numerek 2822 pewnie też Ci nic nie powie :P, takoż
    > "dwieście jedenaście z kropkami" ;>
    >
    > Standardem jest rekomendacja formatowania "do 78 znaków",
    > mimo, że ograniczeniem technicznym jest 998 znaków (998 "powinno
    > przejść" przez serwery, w obu przypadkach dwa znaki stanowią
    > "zapas" na CRLF).
    > Nie, to *nie jest* "netykieta", tylko standard!
    >
    > Jesteś w błędzie i tyle.
    > Choć... nie, jakbyś był w błędzie to albo byś się nie wydzierał
    > albo zapodał źródło tego błędu, szczególnie zaś widząc że kilka
    > osób się czepia. Czyli nie błąd. Gorzej.

    No i to łamanie o którym mowa w rfc nie ma nic wspólnego z formatowaniem na
    78. Po prostu nie zrozumiałeś o czym mowa.


  • 19. Data: 2013-06-12 23:42:07
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 9 Jun 2013, John Kołalsky wrote:

    > No i to łamanie o którym mowa w rfc nie ma nic wspólnego
    > z formatowaniem na 78.

    Jaaasne.
    Poza znanym całemu światu tekstem "CRLF".
    Całemu światu poza drobnymi wyjątkami.

    > Po prostu nie zrozumiałeś o czym mowa.

    Cieszy mnie że Ty zrozumiałeś :> (szkoda że opacznie)
    Zakładam optymistycznie że o słowo "line" sporu nie będzie.

    Specjalnie dla Ciebie powtórka:

    +++
    Messages are divided into lines of characters. A line is a series of
    characters that is delimited with the two characters carriage-return
    and line-feed; that is, the carriage return (CR) character (ASCII
    value 13) followed immediately by the line feed (LF) character (ASCII
    value 10).
    ---

    To powyżej oczywiście z RFC dotyczącego standardu mailowego, zaś
    dla czytających inaczej (znaczy wybiórczo :P i mających zamiar
    doczepić się że to "nie ten standard") cytat z NNTP:
    "Of course, any article transmitted via NNTP needs to conform to this
    specification as well" (10.3)

    Zmień czytnik na jakiś umiejący "trzymać standard", albo obsługuj
    to co masz tak abyś *TY* był "zgodny", a nie żądaj aby cały świat
    się dostosował bo "przecież można zmieniając czytnik".

    pzdr, Gotfryd


  • 20. Data: 2013-06-16 16:41:34
    Temat: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    >
    >> No i to łamanie o którym mowa w rfc nie ma nic wspólnego
    >> z formatowaniem na 78.
    >
    > Jaaasne.
    > Poza znanym całemu światu tekstem "CRLF".
    > Całemu światu poza drobnymi wyjątkami.

    No i to właśnie nie znaczy, że tekst zostanie połamany

    > ...
    > Zmień czytnik na jakiś umiejący "trzymać standard", albo obsługuj
    > to co masz tak abyś *TY* był "zgodny", a nie żądaj aby cały świat
    > się dostosował bo "przecież można zmieniając czytnik".

    Czytnik jak sama nazwa do czytania służy. Masz już czytnik nadający się do
    czytania ? Regularnie karmisz niusy źle zakodowanymi cytatami i co ...
    trzyma standard ten twój czytnik ? Jaki dokładnie masz problem z moimi
    artykułami ? Mam wrażenie, że mnie z kimś jednak pomyliłeś.

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1