eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła. › Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 25 May 2013 14:01:06 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja
    właśnie się skończyła.

    On Sat, 25 May 2013, John Kołalsky wrote:

    > To dobrze.

    To źle z paru powodów.

    > Dzięki temu może zawijać się na krawędzi okna

    Jak rozumiem jesteś zwolennikiem wersji "standardy są po to żeby
    je naruszać" tudzież silne przekonanie że TWÓJ czytnik "zawija"
    wystarcza, aby resztę świata mieć gdzieś.
    Dla jasności - przy czytaniu większość czytników "zawija", ale
    w efekcie przy odpowiadaniu idzie taki sam chłam jak był pierwotnie.

    pzdr, Gotfryd