  • 1. Data: 2005-09-09 14:13:09
    Temat: Nauczycielka pijana i ćpająca
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    http://media.wp.pl/kat,12571,wid,7892878,wiadomosc.h
    tml?rfbawp=1126274743.735

    Interesuje mnie tylko jedna rzecz w calej tej sprawie - czy dyrektorka
    nie zlamala prawa pracy?

    AFAIK to posiadanie przy sobie malych ilosci narkotykow nie jest
    przestepstwem, tak jak rowniez popalanie sobie roznego badziewia.

    Nie wiem czy prokurator przestawi jej jakies konkretne zarzuty a sad ja
    skaze - troche w to watpie, no chyba ze ten "woreczek" mial pol kilo :)

    Zastanawiam sie tylko, czy pani dyrektor nie wybiegla przed szereg i nie
    narobila sobie sama przez to problemow.
    Bo sie okaze ze w calej tej sprawie to prawo zlamala tylko ona...

    Swoja droga to "jajcarska" ta nauczycielka... Nie ma to jak wieczorna
    lufka i browarek, albo winko na murku piaskownicy... Normalnie menele :)

  • 2. Data: 2005-09-09 16:04:38
    Temat: Re: Nauczycielka pijana i ćpająca
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Interesuje mnie tylko jedna rzecz w calej tej sprawie - czy dyrektorka
    > nie zlamala prawa pracy?

    Niby czemu miala zlamac ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-09 16:42:31
    Od: "--<<red>>--" <...@...qq>

    > AFAIK to posiadanie przy sobie malych ilosci narkotykow nie jest
    > przestepstwem, tak jak rowniez popalanie sobie roznego badziewia.

    Jest.

    red

  • 4. Data: 2005-09-09 17:05:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Mithos napisał(a):

    > Niby czemu miala zlamac ?

    Chodzi mi o prawo pracy.
    Poza godzinami pracy w zasadzie mozna sobie robic co sie chce.

    Ja rozumiem ze ktos kto pije i cpa nie powinien byc nauczycielem, ale
    IMO pani dyrektor powinna ta nauczycielke wyslac powiedzmy na urlop lub
    odsunac od zajec, a zwolnic dopiero jak ktos oficjalnie stwierdzi co sie
    stalo.

    Bo narazie to wyglada tak ze na podstawie tego co pani dyrektor
    przeczytala powiedzmy w "Fakcie" zwolnila pracownika.

    IMO nalezy poczekac az prokurator postawi zarzuty, a nawet raczej na
    wyrok sadu.

    Chodzi mi tylko o sam fakt dyscyplinarnego zwolnienia na podstawie ze
    ktos cos zrobil poza godzinami pracy, a w zasadzie nie tle ze ktos cos
    zrobil, a dlatego ze media to pokazaly jako wiadomosc dnia.

    Zalozmy teoretycznie ze sprawa trafi do sadu, gdzie sie okaze ze alkomat
    ktorym byla badana byl zepsuty, proszek to byl cukier puder, a w
    butelkach po winie oni mieli wode mineralna...
    A zwolnienie dyscyplinarne zostalo juz dokonane.

  • 5. Data: 2005-09-09 18:01:54
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dfs5et$28i$1@news.task.gda.pl Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Interesuje mnie tylko jedna rzecz w calej tej sprawie - czy
    > dyrektorka nie zlamala prawa pracy?
    Jest to możliwe, ale za mało danych by to stwierdzić.
    Mnie z kolei interesuje jakim prawem policja informuje urząd miejski i
    pracodawcę o zajściu? Przecież nie ma żadnego orzeczenia, wyroku - nic.
    Proboszczowi i lokalnemu kołu RM nie donieśli? Nauczycielka nawet nie jest
    oskarżoną, co najwyżej podejrzaną. (Swoją drogą musiała być nieźle
    "zrobiona", bo z artykułu wynika, że sama poinformowała o wykonywanym
    zawodzie.)

    Jotte

  • 6. Data: 2005-09-09 18:03:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

> [...]
    > butelkach po winie oni mieli wode mineralna...
    > A zwolnienie dyscyplinarne zostalo juz dokonane.

    To wtedy sie ja przeprosi i przywroci do pracy. Do czego jednak nie dojdzie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-09-09 18:05:44
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Interesuje mnie tylko jedna rzecz w calej tej sprawie - czy
    > dyrektorka nie zlamala prawa pracy?
    Jest to bardzo prawdopodobne, ale za mało danych by to stwierdzić z całą
    pewnością. Nic dyrektorowi do tego, co pracownik robi poza czasem pracy.

  • 8. Data: 2005-09-09 20:46:02
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    tml?rfbawp=1126274743.73
    5

    > Interesuje mnie tylko jedna rzecz w calej tej sprawie - czy dyrektorka

    Nie mam w tej sprawei jednoznacznego zdania... ale chyba nauczyciele nie
    podlegaja pod prawo pracy...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2005-09-09 21:50:49
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dfss9r$emj$1@news.onet.pl SDD
    <s...@t...wszechwiedza.pl> pisze:

    > Nie mam w tej sprawei jednoznacznego zdania... ale chyba nauczyciele nie
    > podlegaja pod prawo pracy...
    Hmm... jak widać nie masz w tej sprawie w ogóle żadnego istotnego zdania.
    Więc po co piszesz?

    Jotte

  • 10. Data: 2005-09-09 22:03:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    SDD napisał(a):

> [...]
    tml?rfbawp=1126274743.73
    > 5

    > Nie mam w tej sprawei jednoznacznego zdania... ale chyba nauczyciele nie

    Podlegac podlegaja.
    Maja swoja karte nauczyciela ktora reguluje pewne kwestie, ale na pewno
    nie pozwala nikogo na bruk wyrzucic "bo Fakt napisal", albo "bo
    dzielnicowy zadzwonil".