    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nauczycielka pijana i ćpająca
    Date: Fri, 09 Sep 2005 16:13:09 +0200

    http://media.wp.pl/kat,12571,wid,7892878,wiadomosc.h
    tml?rfbawp=1126274743.735

    Interesuje mnie tylko jedna rzecz w calej tej sprawie - czy dyrektorka
    nie zlamala prawa pracy?

    AFAIK to posiadanie przy sobie malych ilosci narkotykow nie jest
    przestepstwem, tak jak rowniez popalanie sobie roznego badziewia.

    Nie wiem czy prokurator przestawi jej jakies konkretne zarzuty a sad ja
    skaze - troche w to watpie, no chyba ze ten "woreczek" mial pol kilo :)

    Zastanawiam sie tylko, czy pani dyrektor nie wybiegla przed szereg i nie
    narobila sobie sama przez to problemow.
    Bo sie okaze ze w calej tej sprawie to prawo zlamala tylko ona...

    Swoja droga to "jajcarska" ta nauczycielka... Nie ma to jak wieczorna
    lufka i browarek, albo winko na murku piaskownicy... Normalnie menele :)