    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nauczycielka pijana i ćpająca
    Date: Fri, 09 Sep 2005 19:05:03 +0200

    Mithos napisał(a):

    > Niby czemu miala zlamac ?

    Chodzi mi o prawo pracy.
    Poza godzinami pracy w zasadzie mozna sobie robic co sie chce.

    Ja rozumiem ze ktos kto pije i cpa nie powinien byc nauczycielem, ale
    IMO pani dyrektor powinna ta nauczycielke wyslac powiedzmy na urlop lub
    odsunac od zajec, a zwolnic dopiero jak ktos oficjalnie stwierdzi co sie
    stalo.

    Bo narazie to wyglada tak ze na podstawie tego co pani dyrektor
    przeczytala powiedzmy w "Fakcie" zwolnila pracownika.

    IMO nalezy poczekac az prokurator postawi zarzuty, a nawet raczej na
    wyrok sadu.

    Chodzi mi tylko o sam fakt dyscyplinarnego zwolnienia na podstawie ze
    ktos cos zrobil poza godzinami pracy, a w zasadzie nie tle ze ktos cos
    zrobil, a dlatego ze media to pokazaly jako wiadomosc dnia.

    Zalozmy teoretycznie ze sprawa trafi do sadu, gdzie sie okaze ze alkomat
    ktorym byla badana byl zepsuty, proszek to byl cukier puder, a w
    butelkach po winie oni mieli wode mineralna...
    A zwolnienie dyscyplinarne zostalo juz dokonane.