  • 101. Data: 2004-05-07 18:22:17
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    cytuje post na ktory odpowiedzialem:

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    [ciach]

    nie bede z tobą dyskutować bo myslisz ze każdy młody jest dresiarzem,
    slucha hiphopu. Pustego balona z cycami to może ty szukasz ja jestem na
    tyle amitną osobą że nie schodze poniżej pewnego poziomu lolu
    --
    Janek Bohatyrowicz

    odpowiedz do posta:

    :
    : tak. widzialem ksiązke "jak napisac virus" oraz "c++" poradnik jakis i
    : pisze co widziałem

    i myslales pewnie ze wirusa zbudujesz z klockow lego?
    Wirusy sie pisze w assemblerze i nic dziwnego ze Cie zaszokowala ksiazka,
    Ale w assemblerze noprmalnych programow sie raczej nie pisze.

    : > Są też tacy, którym się wydaje, że literatura fachowa jest dla głupków.
    : > "Tylko im współczuć, jednym i drugim."
    : >
    : nie głupków a oszołomów którzy sa niewolnikami komputera

    zdominowala CIe niejedna telenowela

    za duzo HipHopu, w glowce Cie sie ciut poprzewracalo, co jest zlego wtym
    ze ktos ma pasje?

    I nie czyta beznadziejnych lektur ktore nawet "Po polsku" nie sa napisane?

    :
    :
    : > Obie. Opowiadać sagę Bohatyrowiczów? LOL.
    :
    : lepsze to niz opowiadanie o kodzie c++ jak on ladnie sie kompiluje LOL

    smutny jestes.....

    :
    : jedni i drudzy bez roznicy ile maja lat to oszolomy i smarkacze. Znam
    : takiego jednego 30 latka. Ma dobry samochód

    a ja znam takiego co ma 47 miliardow dolarow (juz pewnie wiecej) i jest
    najbogatszym czlowieiem na tym brudnym (od takich jak Ty) swiecie.

    I nie wyglada na raczej na agresywnego.

    : , wlasne mieszkanie , ale mieszka sam i po pracy (czyt. po
    : programowaniu) przychodzi do kafejki internetowej
    : (jak nie mialem neta to chodzilem tam) i gra w gierke i drze morde na
    : cala kafejke z podniety jak strzelil komuś w łeb w cs-a albo w skoki
    : narciarskie. Kazdy z nich taki sam

    no widzisz roznica miedzy nim a Toba jest taka, ze on nie szuka pustego
    balona z wielkimi cycami, ktorego jaraja cytaty ze 100 letnich ksiazek. I
    nic w tym dziwnego ze nie ma nikogo, bo coraz trudniej
    o kogos wartosciowego.

    Po za tym znam wiecej takich co nie programuja a sami spedzaja zycie.

    P.

    Cos CZYTANIE lektur Ci nie sluzy,
    nie odpowiadaj juz dosc sie zblazniles.

    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2004-05-07 18:24:20
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Jean Baptiste Delacour - Charaktery - Jak poznać czlowieka od pierwszego
    : spojrzenia
    : James Trefil - 1001 Spotkań z nauką
    :
    : to czytalem ostatnio...

    WOOOW

    przecytaj jeszcze 1001 sposobow na lizanie C.

    i bedzie komplet,

    :
    : > Czego ma Ci zazdrościć? Głupoty? :)
    : >
    :
    : tego ze nie musze szukac pracy.
    :

    zalosne to jest, po prostu zalosne, pomijam fakt ze jarasz sie czyimis
    pieniedzmi,
    najbardziej zalosne jest to ze czekasz na czyjas smierc.

    P.

  • 103. Data: 2004-05-07 18:35:02
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> wrote
    in message news:c7gk18$7m8$1@inews.gazeta.pl...

    > dla mnie porzadny wirus to taki ktory spali sprzet, a ten mozesz tylko i
    > wylacznie
    > w assmeblerze napisać.

    Czy mozesz mi podac liste swoich publikacji w w/w temacie? Chetnie poczytam.

    --
    Grzegorz

  • 104. Data: 2004-05-07 19:19:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > dla mnie porzadny wirus to taki ktory spali sprzet, a ten
    > mozesz tylko i wylacznie w assmeblerze napisać.

    ROTFL

    Spali sprzęt...

    I co może jeszcze? Przez monitor zarazi użytkownika?

    FUT prhn ;)

  • 105. Data: 2004-05-07 19:20:55
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    :
[...]
    napisalem wczesniej ze z assemblera jestem zielony, mialem na zajeciach, co
    musialem robilem (prymitywna animacje) i w tym keirunku dalej nie brne. Ale
    co mozna nim zrobic to wiem.

    P.

  • 106. Data: 2004-05-07 20:26:38
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> wrote
    in message news:c7gnil$4t2$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    co
    > musialem robilem (prymitywna animacje) i w tym keirunku dalej nie brne.

    Poniewaz wypowiadales sie o pisaniu wirusow tak autorytatywnie byly dwie
    mozliwosci. Albo jestes swiatowej slawy ekspertem w tej dziedzinie, albo nie
    masz pojecia o czym piszesz. Jak napisal Tristan 99% wspolczesnych wirusow
    powstaje w VBA (Visual Basic for Applications) i wykorzystuje dziury w
    programach Windows. Assembler + wirusy to taka prehistoria, ze mozna o nim
    spominac tak samo jak wspomina sie Odre. Napisanie wirusa w assemblerze pod
    win2k lub xp to pain in the a**, i imo rzecz awykonalna.

  • 107. Data: 2004-05-08 07:53:18
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 7. maja 2004 20:20 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemyslaw Rokicki:

    > :: >
    > : > Jak pisac Wirusy Jezrzy Dudek (assembler)
    > :
    > : Rok wydania 1995? Albo 1993... Nie wiem, ale coś w ten deseń. W czasach
    > : DOS-a była inna rasa wirusów o innym zastosowaniu i innym działaniu.
    > :
    >
    > dla mnie porzadny wirus to taki ktory spali sprzet, a ten mozesz tylko i
    > wylacznie
    > w assmeblerze napisać.

    Eeee... Taki co spali sprzęt to BinLaden, a on raczej w asmie nie jest
    pisany. Albo wirus albański, ten też nie jest w asmie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 108. Data: 2004-05-08 07:53:51
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 7. maja 2004 21:20 opublikowane na
> [...]

    > co musialem robilem (prymitywna animacje) i w tym keirunku dalej nie brne.

    Na przykład podpalić komputer, wybuchnąć monitor, zgwałcić żonę :D

  • 110. Data: 2004-05-08 10:14:13
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    czyzbys uwazal ze nie da sie?

    Wirus instalowal by sie w boot loaderze przy uruchomieniu tak by sie pobawil
    rozdzielczoscia monitora ze ten by padl.

    P.