  • 61. Data: 2006-10-03 01:36:12
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > w wiadomości news:phl8v3-2jv.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > W ściąganiu nic. Jeśli już chcemy sie tu czegoś dopatrzyć, to raczej
    > oszustwa ze strony udostępniajacego.

    Trudno mówić o oszustwie, skoro nie pobiera opłat... A swój prywatny
    plik możesz nazwać jak chcesz i udostępnić komu chcesz (pomijając parę
    drobnych wyjątków związanych z przesądami o "pornografii").

    IMHO to co się dzieje w USA z inspiracji RIAA i podobnych stanowi takie
    samo naruszenie podstawowych zasad państwa prawa, jak przetrzymywanie
    ludzi w więzieniach bez wyroku a nawet bez przedstawienia zarzutów czy
    dania prawa do obrony.

  • 62. Data: 2006-10-03 06:22:19
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 02 Oct 2006 20:45:02 +0200,
    Hikikomori San <h...@g...pl> screamed:

    > Nie znam sie na stronie prawnej, ale przypuscmy, ze policjan uzywa P2P i
    > wystawia jakiegos Fake - powiedzmy program, bo programy są dużo
    > atrakcyjniejsze (dla policji ;) ... Taki fake koles sciaga, instaluje
    > i... brzdęk, wlasnie program wykonal http post request przesylajac
    > dokladny namiar na sciagajacego... Tak jest najprosciej, nie trzeba sie
    > prosic providerow o logi, donoszenie, wystarczy udostępnić "zasadzkę"...
    > winni sami ją znajdą ;)

    Program "xxx" wants to connect to "yy.yy.yy.yy" port "zzz".
    Allow connection: yes / no

    (:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 08:21:49 user up 11118 days, 20:16, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I don't pray because I don't want to bore God. -- Orson Welles

  • 63. Data: 2006-10-03 08:02:48
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > W tym pliki, które właśnie ściąga.

    zalezy od tego jakiego programu p2p sie uzywa

    > Nie. Po nich można stwierdzić, że dostępny jest plik o danej sumie
    > kontrolnej. Nie wiadomo, jaką konkretnie ma treść (mogą istnieć zupełnie
    > różne pliki o takiej samej sumie kontrolnej - zresztą jest to mechanizm
    > sabotowania sieci p2p). No i nie wiadomo, czy osoba ściągająca dany plik
    > zdaje sobie sprawę z jego zawartości.

    dosc ciezko chyba utworzyc plik o identycznym hashu (ale pewnie jest to
    mozliwe)

    > Ktoś mógł szukać jakiegoś legalnego pliku (np. dystrybucji SuSE) a
    > okazało się, że na dysku jest porno.

    jezeli nie korzysta z linkow na stronach producentow, tylko sam szuka w
    sieci to tak czasem niestety bywa

    > Nazwy użytkownika??

    nazwa uzytkownika, nazwa i wersja uzywanego programu i kilka tego typu
    parametrow
    fakt, wiekszosc nie zmienia domyslnej nazwy uzytkownika wiec nazwa
    bedzie pewnie wielokrotnie powtarzac (co tez nie jest zle bo mozna
    dowiedziec sie skad dany program p2p sie sciaganelo; wiele modow ustawia
    wlasna domyslna nazwe)

    :]

  • 64. Data: 2006-10-03 08:05:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Oct 2006, Andrzej Lawa wrote:

    > I każdy choć odrobinę świadomy użytkownik od razu pomyśli "coś tu śmierdzi".
    >
    > Poza oprogramowaniem mikrosyfa chyba nikt inny nie produkuje
    > oprogramowania wymagającego aktywnego połączenia z siecią podczas
    > uruchamiania.

    Google?

    pzdr, Gotfryd

  • 65. Data: 2006-10-03 08:15:54
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > I każdy choć odrobinę świadomy użytkownik od razu pomyśli "coś tu śmierdzi".

    Czyli tak 95% da sie zlapac... ;)

    > Poza oprogramowaniem mikrosyfa chyba nikt inny nie produkuje
    > oprogramowania wymagającego aktywnego połączenia z siecią podczas
    > uruchamiania.

    Corel produkuje...

    ;)

  • 66. Data: 2006-10-03 08:16:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Oct 2006, Hikikomori San wrote:

    > No wiesz. Jesli ktos je sciagnie i np. wydrukuje album, podpisujac sie,
    > ze to sa jego fotki, albo nawet ze to sa moje fotki.

    Jak podpisze że to są Twoje fotki, to o co chodzi? ;)
    Drukuje dla siebie jak rozumiem :>
    Samo wydrukowanie albumu to IMO za mało, szczególnie jak będzie
    w 5 agzemplarzach. Jak będzie w 5000 egzemplarzy to można rozważać
    usiłowanie rozpowszechnienia... ale samego rozpowszechnienia jeszcze
    przecież nie było :)

    pzdr, Gotfryd

  • 67. Data: 2006-10-03 08:17:58
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Artur M. Piwko" wrote:

> [...]
    > Hikikomori San <h...@g...pl> screamed:

    > Program "xxx" wants to connect to "yy.yy.yy.yy" port "zzz".

    No.

    Installator could not connect to internet. Installation will not
    continue.

    ;)

  • 68. Data: 2006-10-03 08:21:56
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ktoś mógł szukać jakiegoś legalnego pliku (np. dystrybucji SuSE) a
    > okazało się, że na dysku jest porno. Może nawet podwójnie nielegalnie (z
    > małoletnimi poniżej 15. roku życia).

    No to byc moze sad orzeknie na korzysc sciagajacego. W kazdym bardz
    razie sciezka jest taka - namierzyc kolesia, stwierdzic ze jest
    podejrzenie popelnienia przestepstwa, odwiedzic kolesia, przetrzepac mu
    dysk, znajdą SuSe - koles czysty. Znajda 129 pirackich programow... za
    fraki i wyjazd ;] A potem moze sie bronic, ze on myslal, ze przez
    opstatnie 2 lata sciagal tylko zdjecia od ciocii a ten warez to sam
    napisal.. ;)

  • 69. Data: 2006-10-03 10:07:16
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > w 5 agzemplarzach. Jak będzie w 5000 egzemplarzy to można rozważać
    > usiłowanie rozpowszechnienia... ale samego rozpowszechnienia jeszcze

    No ajk nie bylo? To gdzie ja kupilem album z moimi zdjeciami podpisany
    przez kogos innego i wydany bez mojej zgody? ha?

  • 70. Data: 2006-10-03 10:10:56
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Chyba nie, bo bylabyto bardziej policyjna prowokacja niz podzeganie do
    > kradziezy softu. Cos jak samochod-pulapka na zlodzieji samochodów...

    prowokacja o ile nie jest dopuszczona porawem jest podzeganiem.
    poza tym jest to o tyle ohydne ze nie zasluguje na akceptacje, byc moze
    gdyby nie to drobne zachecenie nie doszlo by niegdy ze strony tego
    uzytkowika do poplenienia przestepstwa.

    P.