  • 71. Data: 2006-10-03 10:29:34
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Troll Przemek R." wrote:

    > prowokacja o ile nie jest dopuszczona porawem jest podzeganiem.

    mowimy tutaj o zaplanowanej akcji policji

    > poza tym jest to o tyle ohydne ze nie zasluguje na akceptacje, byc moze
    > gdyby nie to drobne zachecenie nie doszlo by niegdy ze strony tego
    > uzytkowika do poplenienia przestepstwa.

    Podzeganie, jak to nazywasz, ma na celu uprawdopodobnienie popelnienia
    przestepstwa. Jesli znajda u niego potem tylko ten plik jeden, ot mala
    pokusa. Jesli znajda dziesiatki nielegalnego softu, muzyki i filmow - to
    znaczy,z e to nie podzeganie bylo przyczyna -- ten typ po prostujest
    zlodziejem/paserem.

  • 72. Data: 2006-10-03 10:35:13
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > W najprostszy sposob, przygotowuje plik Corel7Setup.exe i nie jest to
    > corel. tylko jakis program "udajacy" Corel-a. Ktos go sciaga i do czasu
    > az go nie zainstaluje to nie wie co to jest...
    >
    > Taki.. koń trojański... :)

    no to masz tu przynajmniej 2 przesstestwa.

    P.

  • 73. Data: 2006-10-03 10:36:06
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > w wiadomości news:phl8v3-2jv.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > W ściąganiu nic. Jeśli już chcemy sie tu czegoś dopatrzyć, to raczej
    > oszustwa ze strony udostępniajacego.

    e e

    nie masz racji, art 13 ust 2 kk.

  • 74. Data: 2006-10-03 12:14:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Garvey wrote:

    > dosc ciezko chyba utworzyc plik o identycznym hashu (ale pewnie jest to
    > mozliwe)

    Oczywiście - niektóre firmy specjalnie "podrabiają" takie pliki i
    wystawiają na swoich serwerach p2p. Dlatego np. "osiołek" automatycznie
    rozprowadza listę takich serwerów, żeby się z nimi nie łączyć ;)

    > jezeli nie korzysta z linkow na stronach producentow, tylko sam szuka w
    > sieci to tak czasem niestety bywa

    Popraw mnie, jeśli się mylę, ale te "linki" to zdaje się właśnie suma
    kontrolna (hash).

    > nazwa uzytkownika, nazwa i wersja uzywanego programu i kilka tego typu
    > parametrow

    A, nazwa użytkownika ustawiona w programie... To może być cokolwiek :)

    mldonkey ustawia losowo...

  • 75. Data: 2006-10-03 12:15:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Corel produkuje...
    >
    > ;)

    Widać to mikrosyf bis ;->

  • 76. Data: 2006-10-03 12:41:56
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > mowimy tutaj o zaplanowanej akcji policji

    no i co z tega, RObert podal dobry przyklad, jak policja zaplanuje
    namiawanie kogos do kuna narkotykow to nei odpowie za podzeganie i
    pomocnictwo ?

    > Podzeganie, jak to nazywasz, ma na celu uprawdopodobnienie popelnienia
    > przestepstwa.

    prosze cie.

  • 77. Data: 2006-10-03 14:40:19
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Troll Przemek R." wrote:

    > no i co z tega, RObert podal dobry przyklad, jak policja zaplanuje
    > namiawanie kogos do kuna narkotykow to nei odpowie za podzeganie i
    > pomocnictwo ?

    Nie. Bo to będzie policyjna prowokacja.

    Po za tym o jakim namawianiu tutaj mowimy.Podchodzisz do "dilera" i
    kupujesz. Ktos cie namawia? Szukasz pliku i sciagasz. Ktos cie namawia?

    > prosze cie.

    O co?

  • 78. Data: 2006-10-03 14:40:43
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Widać to mikrosyf bis ;->

    A czy jest w tym cos zlego?

  • 79. Data: 2006-10-03 14:41:35
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Troll Przemek R." wrote:

    > no to masz tu przynajmniej 2 przesstestwa.

    typu:
    - ktos mi ukradl samochod
    - i jeszcze sie pokaleczyl, bo jak uciekal wjechal na drzewo
    ?

  • 80. Data: 2006-10-03 15:12:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote: