  • 1. Data: 2006-10-02 15:02:33
    Temat: swiadek za granica
    Od: "Profil1" <r...@n...pl>

    Witam serdecznie:)

    Ja z takim oto zapytaniem: jestem jednym z glownych swiadkow ciezkiego
    pobicia za granica (Irlandia). Czy bede mial obowiazek stawienia sie tam na
    rozprawe, na czyj koszt i wogole jak wyglada cala sprawa? Zlozylem zeznania
    na miejscu, ale jak to bedzie wygladalo w momencie gdy zacznie sie proces
    sadow?

    Pozdrawiam,
    Lechu

  • 2. Data: 2006-10-02 16:56:01
    Temat: Re: swiadek za granica
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik Profil1 napisał:
> [...]
    > pobicia za granica (Irlandia). Czy bede mial obowiazek stawienia sie tam na
    > rozprawe, na czyj koszt i wogole jak wyglada cala sprawa?

    Najprawdopodobniej dostaniesz solidna kilometrowke.