  • 21. Data: 2009-09-20 12:10:21
    Temat: Re: Nakłanianie do przestępstwa w TVP ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:h9374l$ck9$1@news.interia.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z sobota 19 wrzesień 2009 20:27
    > (autor Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <h937rd$1d0$1@inews.gazeta.pl>):

    > A do czego nakłaniają? Do likwidacji groszówek? Przecież to nie ich
    > pomysł.
    > A poza tym, sensowny. Tych monet jest trzy dupy i tylko kłopot.
    > Zresztą najwyższa pora na śmierć złotówki i wprowadzenie Ojro.

    Już PełO chciało zlikwidować, a tylko zlotówka uratowała ich dupy. Grosze
    powinny istnieć tylko na papierze. Mam dosyć cen 1,99zł, 2,99zł i
    traktowania ludzi jak idiotów. Wolę już zapłacić 2 lub 3 zł i żeby baba na
    kasie nie wołała o 9 czy 99 groszy.
    neelix

  • 22. Data: 2009-09-20 12:17:26
    Temat: Re: Nak?anianie do przestepstwa w TVP ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > A w materiale w TVP redaktor powiedział jeszcze, że nawet jak
    > zrezygnujemy z drobnych, to powrócą one w przyszłości po przyjęciu euro -
    > w formie jednocentówek. Skąd on wie, że euro zostanie przyjęte? Skąd wie,
    > że za kilka lat ten trup gospodarczy o nazwie strefa euro będzie jeszcze
    > istnieć? Nie lubię takiego stręczenia.

    Propaganda, ugniatanie społeczeństwa z wyprzedzeniem. Kropla drąży skałę.
    Płacą im za to.
    neelix

  • 23. Data: 2009-09-20 14:13:22
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Taiwan niby monety sa od 1/2 dolara ale nie zobaczylem ani jednej
    polowki za to jednodolarowek przywiozlem kilka.

  • 24. Data: 2009-09-20 16:33:59
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 14:10:21 +0200, neelix napisał(a):

> [...]
    > powinny istnieć tylko na papierze. Mam dosyć cen 1,99zł, 2,99zł i
    > traktowania ludzi jak idiotów. Wolę już zapłacić 2 lub 3 zł i żeby baba na

    często kasjer nie chce lub nie może wydać 1gr reszty i pyta się, czy bez
    grosza może być... klienci zazwyczaj się zgadzają, ale obsłuży taknp. 100
    klientów dziennie a to już jest 1 zł, w skali miesiąca robi się z tego ok.
    25 zł

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/DTP-2009/

  • 25. Data: 2009-09-20 16:44:05
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

> [...]
    > klientów dziennie a to już jest 1 zł, w skali miesiąca robi się z tego ok.

    i co cie w tym boli ? jak sie pytaja i klient sie zgadza to jaki w tym
    problem ?

    proponuje nagrac takiego kasjera i zglosic do skarbowki, zacznij od
    biedronek tam nie ma platnosci karta wiec wieksza sznasa na wykrycie
    przekretu nawet na 30zl !!

    ;-)

  • 26. Data: 2009-09-20 18:05:36
    Temat: Re: Naklanianie do przestepstwa w TVP ?
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    MadMan wrote:
    > Tak samo było w Czechach - wyeliminowali chyba wszystkie halerze. Ceny
    > te same, na kasie zaokrąglane.

    Potwierdzam. Zwykle sklepy zazwyczaja stosuja matematyczne zaokraglanie
    (1 - 49 halerzy w dol; 50-99 hal. w gore), natomiast duze sieci czasami
    stosuja "przyjazne" zaokraglanie 1-99 halerzy zawsze w dol.

    Ludek

  • 27. Data: 2009-09-20 18:45:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    andreas pisze:

    > w magiczny sposób wyeliminuje ryzyko kursowe. No bo jak czegoś nie widać
    > to tego nie ma, no nie ;)
    >
    > Przyznam się sczerze, że po dziecinnemu liczyłem właśnie na to, że jak
    > znikną kursy to i znikną różnice między nimi, więc i konieczność
    > ubezpieczenia się. Czegoś nie przewidziałem?

    Niestety, ale jakbyś się nie wyobracał to dupa będzie zawsze z tyłu.

    Zmiany kursów walut nie są tu przyczyną - są skutkiem.
    Przyczyny które obecnie powodują zmiany kursów nadal pozostaną i nadal
    będą działać.
    Tyle że skutki wyjdą z innej strony - mniej dotykającej eksporterów i
    importerów, a bardziej dotykająca wszystkich.

    > Wspólna waluta na całej Ziemi jest tylko kwestią czasu.

    Taaa... Taaa... Najpierw Esperanto, a teraz wspólna waluta.

  • 28. Data: 2009-09-20 18:54:39
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-09-2009 o 20:45:21 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    napisał(a):

    > Taaa... Taaa... Najpierw Esperanto, a teraz wspólna waluta.

    Ze 2-3 lata temu trąbili o tym piewcy tzw. "teorii spiskowych",
    a 2-3 miesiące temu temat był na okładce bodajże "Wprost",
    zachwalany przez twórcę Ojro. Także agenda jest, walec też się
    już toczy.

    --
    Tomek

  • 29. Data: 2009-09-20 19:03:24
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Taaa... Taaa... Najpierw Esperanto, a teraz wspólna waluta.

    Wspólna waluta już była, na dodatek bardzo długo i do całkiem niedawna -
    złoto. Powrót do jednej waluty nie będzie niczym nieznanym historii.

  • 30. Data: 2009-09-20 19:14:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > Wspólna waluta już była, na dodatek bardzo długo i do całkiem niedawna -
    > złoto. Powrót do jednej waluty nie będzie niczym nieznanym historii.

    Ale chyba widzisz różnicę pomiędzy złotem, które zaakceptowała
    większość dobrowolnie (a i tak nie wszyscy, są ludy, dla których złoto
    jest niewiele warte), a zadrukowanym kawałkiem papieru, za który de
    facto nikt nie bierze odpowiedzialności?

    --
    Liwiusz