  • 1. Data: 2009-09-19 17:59:10
    Temat: FISKUS a mały interes.
    Od: Goddie <s...@g...com>

    Witam wszystkich serdecznie, moje pytanie jest proste. Osoba mająca
    lat osiemnaście sprzedaje na allegro przedmioty, które sprowadza z
    innego kraju. W jaki sposób powinna płacić podatki, ile procentowo
    mogą wynosić (nie dokładnie - szacunkowo), co jej grozi w razie
    niezarejestrowania działalności (gdyż według mojego pojęcia to właśnie
    powinna zrobić).

    Druga sytuacja - osoba lat osiemnaście otwiera stronę internetową, na
    której znajduje się usługa płacenia SMSem za określoną "korzyść". Czy
    w tym wypadku ta osoba (właściciel) ma obowiązek zarejestrować
    działalność gospodarczą?

    Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za wyczerpujące wypowiedzi,

    P.

  • 2. Data: 2009-09-19 18:01:40
    Temat: Re: FISKUS a mały interes.
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Goddie" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >innego kraju. W jaki sposób powinna płacić podatki, ile procentowo
    mogą wynosić (nie dokładnie - szacunkowo), co jej grozi w razie

    Temat rzeka.
    Podatki to mniejszy problem. Wiekszy problem (na poczatek) nazywa sie ZUS,
    choc dzieki uldze dla nowych przedsiebiorcow niee jest tragicznie

    Pozdrawiam
    SDD