  • 31. Data: 2005-10-06 19:39:35
    Temat: Re: Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lookasik napisał(a):
    > 1. wzywa sie pod rygorem zwrotu

    Jak chcesz zwrócić pozew po wydaniu nakazu i doręczeniu go wraz z pozwem
    drugiej stronie?
    Pod rygorem ściągnięcia.

    KG

  • 32. Data: 2005-10-07 03:12:59
    Od: brenda <b...@y...co.uk>

    kam wrote:

    > Jak chcesz zwrócić pozew po wydaniu nakazu i doręczeniu go wraz z pozwem
    > drugiej stronie?
    > Pod rygorem ściągnięcia.
    >
    > KG

    A gdzie tutaj bylo doreczenie pozwu?

  • 33. Data: 2005-10-07 03:24:11
    Od: brenda <b...@y...co.uk>

    Lookasik wrote:

    > nie balamuc...kpc to kpc i juz...

    Czyzby?
    http://www.echr.coe.int/Eng/Press/2000/Jul_Aug/Niedb
    ala%20jud%20epress.htm

    > zbalamucisz kogos , ten oleje nakaz a
    > pozniej komornik go za tylek chwyci
    >
    > pozdrawiam
    >
    > ?ukasz

    Ta badna to jest tylko smiala kiedy ma palki w rekach.

  • 34. Data: 2005-10-07 03:54:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    brenda napisał(a):

    > A gdzie tutaj bylo doreczenie pozwu?

    " Otóż dzisiaj otrzymałem Wyrok nakazowy, ..." - doręczenie pozwu
    następuje łącznie z nakazem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 35. Data: 2005-10-07 11:35:18
    Od: classics <s...@m...com>

    Johnson wrote:

    > " Otóż dzisiaj otrzymałem Wyrok nakazowy, ..." - doręczenie pozwu
    > następuje łącznie z nakazem.

    Czyli lacznie z rzekomym "wyrokiem". A gdzie jest okres pomiedzy
    wyrokiem a doreczeniem pozwu i jakas glupia weryfikacja roszczenia przez
    "sedziego"?

    Czy czegos tytaj nie zapomniales? Chyba ze panstwie prawa takimi
    glupostkami nikt sie nie przejmuje?

  • 36. Data: 2005-10-07 11:48:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "classics" <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > Czy czegos tytaj nie zapomniales? Chyba ze panstwie prawa takimi
    > glupostkami nikt sie nie przejmuje?

    Weryfikacji to pewnie nie ma żadnej. Np. to co dołączyli do pozwu jako
    ich prawo do roszczenia (niby odkupili dług od syndyka).
    No więc uważają, że to coś daje im prawo do roszczeń, a wg mnie to jest to
    zwyczajne pismo syndyka, adresowane do mnie, a które w jakiś tajemniczy
    sposób nigdy do mnie nie dotarło. Czy takie coś jak w linku poniżej, jest
    umową cesji, czy zwyczajnym pismem do mnie, bo wg mnie nie mogą sobie rościć
    jakichkolwiek praw z tytułu cesji, ale ja prawnikiem nie jestem, a sędzia to
    przyjął jako dowód....

    http://ostbahn.pl/eno/cesja.jpg

    --
    Marcin Wasilewski

    polska kolej w obiektywie:
    http://www.ostbahn.pl

  • 37. Data: 2005-10-07 11:53:49
    Od: classics <s...@m...com>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "classics" <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > Weryfikacji to pewnie nie ma żadnej.

    wiec jednak sie kreci? Panstwo prawa pozbawia obywatela prawa do
    uczciwego procesu sadowego?

> [...]
    > mogą sobie rościć jakichkolwiek praw z tytułu cesji, ale ja prawnikiem
    > nie jestem, a sędzia to przyjął jako dowód....

    To juz jest nastepna kwestia prawna. Zalozmy ze strona ma roszczeni i
    pozew doreczony. Czy strona miala prawo "kupic" dlug, skoro umowa
    dotyczyla stron trzecich?

  • 38. Data: 2005-10-07 11:54:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    classics napisał(a):

> [...]
    > "sedziego"?
    >
    > Czy czegos tytaj nie zapomniales? Chyba ze panstwie prawa takimi

    Przepraszam bardzo, ale nie rozumiem twoich myśli. Może lekarz pomoże?
    Jeśli nie lekarz to może poczytaj sobie kpc i dopiero pisz.

  • 39. Data: 2005-10-07 11:57:27
    Od: classics <s...@m...com>

    Johnson wrote:

    > Przepraszam bardzo, ale nie rozumiem twoich myśli. Może lekarz pomoże?
    > Jeśli nie lekarz to może poczytaj sobie kpc i dopiero pisz.

    To ze prawna bzdura jest w kc, nie oznacza ze jest ona legalna. O czym
    przekonal sie Lech Kutas Gardocki nie raz w Strasbourgu.

  • 40. Data: 2005-10-07 11:57:53
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    classics <s...@m...com> naskrobał/a w

    > wiec jednak sie kreci? Panstwo prawa pozbawia obywatela prawa do
    > uczciwego procesu sadowego?

    Nie pozbawia.