    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Date: Tue, 15 May 2018 10:16:52 GMT

    On 2018-05-15, m <m...@g...com> wrote:

    > Nie do końca. Byłoby rozsądne gdyby założyć że masz fotograficzną
    > pamięć. Jeżeli nie - to jest DUŻA różnica między zobaczeniem czegoś a
    > zobaczeniem i nagraniem.

    Tzn. Shrek słusznie prawi, bo dotychczas takie wydawało się być
    orzecznictwo. Nie zmienia to faktu, że MZ jest to naruszenie dóbr
    osobistych. Granica jest zresztą dość rozmyta. Weźmy np. siedzącą przed
    nami w tramwaju babkę w spódnicy do kolan. Zrobienie jej zdjęcia
    odpowiedniego miejsca aparatem bynajmniej nie wsadzonym pod spódnice z
    całą pewnością będzie naruszeniem dóbr osobistych.

    --
    Marcin