  • Data: 2018-05-16 17:21:14
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli pytasz o prawnie, to kategorycznie się nie wypowiadam, ale ogólnie
    > potajemna rejestracja to nie jest to, co większość osób uznaje za ok. Ma
    > to zapewne związek, z utrwalaniem, czyli czymś co moze być potencjalnie
    > wykorzystane. Jak wiesz, że ktoś Cie nagrywa zachowujesz sie zwykle
    > inaczej. To samo dotyczy robienia zdjęć. Czy nawet jawne nagrywanie
    > przez sąsiada Twojego podwórka zza płotu narusza Twoje dobra osobiste? A
    > niejawne?
    >
    > Inna jest sytuacja gdy znajdujesz się w miejscu, w którym jak możesz
> [...]

    Trzeba zgłosić do prokuratury, aby Cię jak najprędzej aresztowali i
    osadzili w więzieniu za gwałt seksualny oraz pedofilię.

    Co prawda jeszcze tego nie dokonałeś, ale potencjalnie możesz dokonać,
    wszak masz odpowiednie narzędzie.

    Posłużyłem się dokładnie taką samą argumentacją.

    Rejestrowanie własnych rozmów tylko i wyłącznie dla własnych celów nie
    narusza prawa, ani żadnych dóbr innych osób. Narusza je dopiero
    rozpowszechnianie tych nagrań.

    Uważam, że za to orzeczenie sądu o którym jest mowa w wątku, powinno się
    sprawdzić czy tu nie było czasami korzyści materialnych.