  • 11. Data: 2010-07-27 12:54:26
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-27 07:59, spp pisze:

    > A skąd ten termin?

    Czyli termin zmieniono ostatnio? Może coś przeoczyłam.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-07-27 16:00:16
    Od: " Frida" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    to brat robi własnej siostrze te swiństwa, bo po ich zmarłym ojcu został
    spadek - duzy rozbudowany/o część brata/ dom na wspólnej działce, gdzie
    udziałowcami oni są w równych częściach.
    I brat i siostra są samotnymi rodzicami, ale to brat/dla dziecka siostry-
    wujek/ chce się ich z domu pozbyć.

    Ot i cała zagadka.

  • 13. Data: 2010-07-27 17:53:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-27 14:54, Animka pisze:

    > Czyli termin zmieniono ostatnio? Może coś przeoczyłam.

    Nie wiem co znaczy ostatnio.

    Znajomi ostatnio dzielili majątek po rozwodzie który miał miejsce
    dziesięć lat temu.

    A nie pół roku tylko trzy miesiące po rozwodzie jest czasu na powrót do
    starego nazwiska. ;)

    --
    spp

  • 14. Data: 2010-07-27 18:53:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i2l7qd$reu$1@inews.gazeta.pl Frida
    <f...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Dom jest spadkiem po zmarłym ojcu.
    Czyim ojcu?

    > Bo się jej ostatnio pochwalił,że ma nagrania, które wykorzysta.
    Stosował nielegalny podsłuch czy nagrywał to, przy czym był obecny, czy jak?
    A może to w ogóle pic był?

    > Wolno, jesli potem ci ludzie są przez niego niepokojeni?
    Jaki jest związek fotografowania z rzekomo przez niego (dowody!)
    realizowanym niepokojeniem?
    To wszystko są kwestie ocenne i wymagające udowodnienia.

    > działanie typowe dla psychopaty - osaczyć ofiarę,pozbawić ją znajomych
    > czy rodziny by nikt jej nie pomógł.
    > To moja opinia.
    OK, wolno ci. Wątpię jednak mocno w wagę dowodową niefachowej opinii.

    > Do jej własnego dziecka,które samotnie wychowuje.
    Własnego? Dziecko nie jest niczyja własnością!
    W ogóle - czy coś łączy (w sensie rodzinnym) A i B?

    > sprawa jest złozona i długo by to wszystko opisywać, więc w
    > skrócie wygląda tak właśnie.
    No to tak się nie da nic powiedzieć sensownie. Tym bardziej, że zamiast
    podawać obiektywne, sprawdzalne fakty stosujesz emocjonalno-"literackie
    opisy subiektywne. Nawet newsowy głupek Lawa (nawet ochroniarze go leją) to
    zauważa, choć tępak straszny.
    Warto by wiedzieć jaka jest twoja rola w sprawie. Podejrzewam, że nie jesteś
    A, może jesteś B? A jeśli jesteś jakiś C to może możesz być świadkiem?

    > Znalazł się sympatyk dręczyciela?
    Nie, to taki dowcipas był.
    Ale dręczycielstwa jeszcze nikt mu nie udowodnił, ani nawet o nie nie
    oskarżył.

    > Sądem rodzinnym,że mu matkę odbierze.
    > To już okrucieństwo:(
    Znaczy on chce odebrać prawa rodzicielskie siostrze dla siebie?

    > A jakie to ma znaczenie ?
    Bardzo duże.

    > To jest sfera prywatności, już Sąd Najwyższy
    > wypowiedział się w jednym z orzeczeń,że info nawet o prawdziwych długach
    > nie powinno być ujawniane publicznie - to naruszenie prawa do
    > prywatności.
    E, tam. A lista dłużników, na którą możesz trafić?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-07-27 19:31:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-27 19:53, spp pisze:

    > Nie wiem co znaczy ostatnio.
    >
    > Znajomi ostatnio dzielili majątek po rozwodzie który miał miejsce
    > dziesięć lat temu.

    No tak. Pewnie pomyliło mi się z mieszkaniami w spółdzielni i członkowstwem.

    > A nie pół roku tylko trzy miesiące po rozwodzie jest czasu na powrót do
    > starego nazwiska. ;)

    To to może tak.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-07-27 21:53:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Frida pisze:
> [...]
    > spadek - duzy rozbudowany/o część brata/ dom na wspólnej działce, gdzie
    > udziałowcami oni są w równych częściach.

    No to sądowy podział, osobne wejścia i już.

    > I brat i siostra są samotnymi rodzicami, ale to brat/dla dziecka siostry-
    > wujek/

    To co on ma w ogóle do tego dziecka, że coś tam piszesz o odebraniu
    praw, hmm? Jak nie jest jednocześnie ojcem (ale wtedy by ich obje
    prokurator ścigał) to on właściwie jest obca osoba.

    > chce się ich z domu pozbyć.

    Póki co nie widać niczego jednoznacznie nielegalnego z jego strony.
    Sugeruję porządny podział nieruchomości, tak żeby dało się ich fizycznie
    odizolować lub ewentualnie niech ona sobie jakiegoś konkretnego męża
    znajdzie, który w razie potrzeby pogoni natręta.

  • 17. Data: 2010-07-28 05:57:08
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 23:11:29 +0000 (UTC), Frida napisał(a):

    > Pytanie moje było konkretne:
    > - czy można kogoś nagrywać/robić zdjęcia - po to, by mu szkodzić ?
    > - czy to jest karalne i jak to powstrzymać

    przeczytaj art. 267 §2 kodeksu karnego, może o to ci chodzi ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny

  • 18. Data: 2010-07-28 10:01:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]

    To nie jest zbyt konkretne pytanie.

    > przeczytaj art. 267 §2 kodeksu karnego, może o to ci chodzi ?

    Wątpię.

    Co do zdjęć, to ma pełne prawo kontrolować, kto się plącze po także jego
    nieruchomości.

    Co do nagrań to póki co wiadomo, że powiedział, że jakieś ma - nie
    wiadomo, czy ma, nie wiadomo czego, nie wiadomo jak uzyskane.

    I nie odpowiedziano mi na pytanie, czy na umorzenie za rzekome pobicie
    było wnoszone jakieś zażalenie i dlaczego nie.

  • 19. Data: 2010-07-28 10:08:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > było wnoszone jakieś zażalenie i dlaczego nie.

    Może żeby "nie kopać się z koniem"?

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2010-07-28 10:12:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Może żeby "nie kopać się z koniem"?

    Ja raczej podejrzewam, że doszło do złej kwalifikacji czynu - prokurator
    uznał, że tak na prawdę powinno to być 217 KK, a to nie jest ścigane z
    urzędu.

    "Limo" nie podpada pod rozdział przestępstw przeciwko zdrowiu i życiu...