  • 1. Data: 2004-02-05 10:33:52
    Temat: NIESMACZNE ŻARTY MĘSKO SZOWINISTYCZNE
    Od: "ol" <d...@o...pl>

    Jakim artykułem można postraszyć "twórcę" niesmacznych zartów szowinistyczno
    męskich jesli sa wypowiadane w obecnosci kobiety, dotycza kobiety i tą częsc
    społeczeństwa w danym momencie obrażają a kobieta nie ma ochoty ich wysłuchiwać
    a musi przebywać w obecności takiego "reproduktora". Jakim artykulem posłużyc
    sie w celu złozenia doniesienia itp. i jak dalej mozna z tym fantem postąpić-
    doniesienie do prokuratury?Dzieki

  • 2. Data: 2004-02-05 12:39:00
    Temat: Re: NIESMACZNE ŻARTY MĘSKO SZOWINISTYCZNE
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    ol wrote:

> [...]
    > "reproduktora". Jakim artykulem posłużyc sie w celu złozenia doniesienia
    > itp. i jak dalej mozna z tym fantem postąpić- doniesienie do

    Ja bym go po prostu lekcewazyl..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-05 12:50:07
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    wysłuchiwać
    > a musi przebywać w obecności takiego "reproduktora".

    imho jestes przewrazliwiona . wiekszosc zartow dotyczy jakiejs grupy
    spoleczenstwa i w jakis sposob sie z niej nasmiewa lub "obraza".
    tym samym, co chwile powinno sie kogos pozywac do sadu? :)))
    zart to zart i jesli to cham to podejdz do jego zartow z dystansem.
    nie ma sensu denewrwowac sie tylko dlatego, ze ktos jest doopkiem:P
    pozdr
    marcin

  • 4. Data: 2004-02-05 13:06:01
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    bd wrote:

> [...]
    > zart to zart i jesli to cham to podejdz do jego zartow z dystansem.
    > nie ma sensu denewrwowac sie tylko dlatego, ze ktos jest doopkiem:P

    "hamstwo nalezy zwalczac silom i godnosciom osobistam".....

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-02-05 13:47:55
    Od: o...@o...pl

    > Ja bym go po prostu lekcewazyl..

    Lekceważenie mozna wyrazić milcząc a milczenie to przyzwolenie. To nie ja mam
    sie czuc dyskomfortowo w danej sytuacji tylko dlatego ze jest mi dane przebywac
    w danym miejscu, tylko pan reproduktor powinien zmienic swoje zachowanie lub
    tez miec swiadomosc ze stwarza mi sytuacje niewygodną dla mnie.Póki taki Pan
    sie o tym nie dowie póty ja bede sie poruszac w przestrzeni "okrojonej" zwanej
    przeze mnie "przestrzenią uniku". A mam takie same prawo do tej przestrzeni jak
    ów Pan. USTEPOWAC MU MIEJSCA NIE MAM ZAMIARU.Totez pytam sie o kwestię prawną a
    nie o punkt widzenia czy też spojrzenia.Dzięki.OL

  • 6. Data: 2004-02-05 17:35:21
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "ol" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wysłuchiwać
    > a musi przebywać w obecności takiego "reproduktora".

    Baby to jednak świnie. Tylko im "reprodukcja" w głowie;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2004-02-05 18:11:09
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > tylko pan reproduktor powinien zmienic swoje zachowanie

    jesli Ty widzisz w mezczyznach tylko reproduktorow to dziwisz sie, ze on
    zartuje sobie z takich kobiet??? :P

    pozdr
    marcin

  • 8. Data: 2004-02-05 18:29:24
    Od: d...@o...pl

    > jesli Ty widzisz w mezczyznach tylko reproduktorow to dziwisz sie, ze on
    > zartuje sobie z takich kobiet??? :P
    >
    > pozdr
    > marcin

    ja nie widze w meżczyznach tylko repreduktorów ale w niektórych i owszem ale
    nie obnosze sie ze swoimi poglądami na prawo i lewo i zachowuję je dla siebie
    czego ten Pan nie potrafi. ol

  • 9. Data: 2004-02-06 00:59:58
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl>

    > Baby to jednak świnie. Tylko im "reprodukcja" w głowie;)))

    a nam to nie ??? same sie przeciez nie "reprodukuja" :-))))
    no ale wystarczy w tym temacie, bo pozwy dostaniemy...
    pozdrawiam! zbisa

  • 10. Data: 2004-02-06 14:45:38
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Thu, 05 Feb 2004 13:50:07 +0100, bd wrote:

    > imho jestes przewrazliwiona . wiekszosc zartow dotyczy jakiejs grupy
    > spoleczenstwa i w jakis sposob sie z niej nasmiewa lub "obraza".
    To ma być odpowiedź na pytanie o przepisy? Zadane na grupie pl.soc.prawo?
    Pogódź się z tym, że czasem... nie znasz odpowiedzi.
    A sprawa jest prosta. Jeśli rzecz miała miejsce w pracy, to od 1
    stycznia weszły w życie przepisy o molestowaniu seksualnym - art.18(3a)§6.
    Pozdrawiam, MArta