  • 21. Data: 2004-02-08 16:29:48
    Temat: Re: NIESMACZNE ŻARTY MĘSKO SZOWINISTYCZNE
    Od: d...@o...pl

    > Kodeks ujmuje tę kwestię wyjątkowo szeroko, nie pomijając nawet zachowań
    > niewerbalnych.

    a tak przy okazji to czy gdzieś jest ta kwestia omawiana w odniesieniu do
    miejsc innych niż miejsce pracy np. szkolenie, kurs itp.- miejsce nauki płatnej
    (dodatkowej) np. czy tez juz to pozostaje w strefie przedsięwzięc "na własną
    ręke " totez jest zwane polem prywatnym?

    Dzięki bardzo.Ol.

  • 22. Data: 2004-02-09 03:43:34
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Thu, 05 Feb 2004 14:47:55 +0100, olala18 wrote:
    > Lekceważenie mozna wyrazić milcząc a milczenie to przyzwolenie. To nie ja mam
    [ciach]

    milczenie milczeniu nierówne. milczenie równoczesne z miną
    wyrażającą politowanie jest dalekie od przyzwolenia.

    poza tym po co od razu do prokuratora. jest szereg sposobów na poradzenie
    sobie z takim bez oficjalnych zabiegów a nie stojących w
    sprzeczności z prawem (lub tylko nieznacznie je naruszających).

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670