  • 11. Data: 2004-02-06 15:04:34
    Temat: Re: NIESMACZNE ŻARTY MĘSKO SZOWINISTYCZNE
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Thu, 05 Feb 2004 11:33:52 +0100, ol wrote:

    > Jakim artykułem można postraszyć "twórcę" niesmacznych zartów szowinistyczno
    > męskich jesli sa wypowiadane w obecnosci kobiety, dotycza kobiety i tą częsc
    > społeczeństwa w danym momencie obrażają a kobieta nie ma ochoty ich wysłuchiwać
    > a musi przebywać w obecności (ciach)
    Jeśli "musisz przebywać" w miejscu pracy, to od pierwszego stycznia wszedł w
    życie przepis o molestowaniu seksualnym w pracy.
    Art.18(3a)§6. Oczywiście 3a jest w indeksie górnym:)
    Jednak to pracodawca odpowiada za molestowanie seksualne w
    pracy. Żeby miał interes w pilnowaniu tych kwestii ofiara molestowania
    może wystąpić przeciwko pracowcy o odszkodowanie.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 12. Data: 2004-02-06 16:23:13
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > To ma być odpowiedź na pytanie o przepisy? Zadane na grupie pl.soc.prawo?
    > Pogódź się z tym, że czasem... nie znasz odpowiedzi.

    niesamowite. kolejna nawiedzona feministka aktywistka?:)

  • 13. Data: 2004-02-06 22:28:58
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <p...@N...neostrad
    a.pl>, Marta Wieszczycka wrote:
    > To ma być odpowiedź na pytanie o przepisy? Zadane na grupie pl.soc.prawo?
    > Pogódź się z tym, że czasem... nie znasz odpowiedzi.
    > A sprawa jest prosta. Jeśli rzecz miała miejsce w pracy, to od 1
    > stycznia weszły w życie przepisy o molestowaniu seksualnym - art.18(3a)§6.

    Troche za malo danych aby nazwyac to molestowaniem.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2004-02-06 22:41:40
    Od: "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl>

    On Fri, 06 Feb 2004 17:23:13 +0100, bd wrote:

    > niesamowite. kolejna nawiedzona feministka aktywistka?:)

    Hmmm, żyję z tą "feministką" od ponad 5 lat pod jednym dachem i nie
    zauważyłem żadnych aktywistycznych zachowań. :) Swoją drogą nie
    wysiliłeś się z wymyślaniem kontrargumentu... Jeżeli ktoś zadaje
    pytanie na grupie, to warto jest się wypowiedzieć merytorycznie, a nie
    zbyć go głupim gadaniem. Coś co tobie może wydawać się błahostką,
    dla innej osoby może być poważnym problemem i nie powinno się z góry
    go lekceważyć.
    Dlatego właśnie wypowiadam się tutaj tylko od czasu do czasu, kiedy
    rzeczywiście mam coś do powiedzenia i mam czas przeanalizować przepisy
    w wystarczającym stopniu. Ty jak widzę do tej pory też tak
    działałeś. Czyżby temat konfliktu damsko-męskiego aż tak cie
    emocjonował? :)

    Pozdrawiam,
    DW

  • 15. Data: 2004-02-07 00:01:40
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Sat, 07 Feb 2004 06:28:58 +0800, Marcin Debowski wrote:

    > Troche za malo danych aby nazwyac to molestowaniem.
    Kodeks ujmuje tę kwestię wyjątkowo szeroko, nie pomijając nawet zachowań
    niewerbalnych.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 16. Data: 2004-02-07 01:25:25
    Od: poreba <d...@p...com>

    "ol" <d...@o...pl> niebacznie popelnil

    > Jakim artykułem można postraszyć "twórcę" niesmacznych zartów
    > szowinistyczno męskich
    Nożyczki - z art. krawieckich
    skalpel - z art. medycznych
    kłódka samozatrzaskowa - z art. metalowych
    (tu konieczny opis werbalny zemsty pewnej Zośki
    za niewybredne żarty z użyciem alkoholu i golarki)

    Ja bym się wystraszył, chociaż będąc ojcem trójki
    nie poważyłbym się o tytuł reproduktora.

    A poważnie: na chama działa tylko argumentacja
    którą sam rozumie, w ilości przeważającej jego
    zdolności chamskie

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2004-02-07 14:45:13
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Ty jak widzę do tej pory też tak
    > działałeś. Czyżby temat konfliktu damsko-męskiego aż tak cie
    > emocjonował? :)

    mysle, ze kazdy ulega emocjom :) mysle tez, ze niemal kazdy czasem wypowie
    sie nie na temat, co nie usprawiedliwia niczego:)
    pozdrawiam
    marcin

  • 18. Data: 2004-02-08 00:14:27
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Thu, 05 Feb 2004 14:47:55 +0100, olala1 wrote:

    > Lekceważenie mozna wyrazić milcząc a milczenie to przyzwolenie. To nie ja mam
    > sie czuc dyskomfortowo w danej sytuacji tylko dlatego ze jest mi dane przebywac
    > w danym miejscu, tylko pan reproduktor
    Reproduktor to nie jest właściwe słowo. Sugeruje, że ten koleś ma jakieś
    bliższe kontakty z płcią przeciwną. A wygląda na to, że w jego wypadku
    jest akurat odwrotnie.
    No Casanowa to to nie jest, skoro jego "końskie zaloty" wywołują jedynie Twoją
    irytację ;)
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 19. Data: 2004-02-08 15:03:32
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > A sprawa jest prosta. Jeśli rzecz miała miejsce w pracy, to od 1
    > stycznia weszły w życie przepisy o molestowaniu seksualnym - art.18(3a)§6.

    Dzięki, Marta -wiadomo od kogo niekiedy mozna oczekiwac konkretnej odpowiedzi a
    nie komentarza- cóz- bo te ponizej i wyzej (komentarze)mówia same za siebie.
    Widocznie poruszyłam dość bolesną sprawe skoro "chłopaki się
    gubią" ;) .Pozdrawiam.Ol.

  • 20. Data: 2004-02-08 15:17:01
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > jest akurat odwrotnie.
    > No Casanowa to to nie jest, skoro jego "końskie zaloty" wywołują jedynie

    Racja, Casanową po czterdziestce z dziecmi i zoną na karku juz sie nieczęsto
    bywa.Zwlaszcza gdy widzi sie obok tych "nieobciażonych" rodzinnie.Myslę,ze to
    raczej frustracja niz konskie zaloty.Cóż zdarza sie, ale az przykro się słucha.
    pozdr.
    ol