  • 1. Data: 2004-02-05 07:43:01
    Temat: fundusz remontowy - odliczenie
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    Witam

    Kupilem mieszkanie, ale jestem nadal zameldowany w innej miejscowosci.
    Za kupione mieszkanie place czynsz z wyszczegolnionym funduszem
    remontowym wypisujac na blankiecie swoje dane wraz z adresem pod ktorym
    aktualnie mieszkam. I teraz pytanie:
    Czy moge odliczyc sobie oplaty na fundusz remontowy?
    Czy Urzad Skarbowy moze nie uznac wplat na ktorych jest podany adres
    rozny od mojego adresu zameldowania?
    Czy moze w jakis sposob powinienem poinformowac US o zakupie tego
    mieszkania?

    Dziekuje i pozdrawiam
    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 2. Data: 2004-02-05 08:36:50
    Temat: Re: fundusz remontowy - odliczenie
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "eReS" <s...@n...address.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozny od mojego adresu zameldowania?
    > Czy moze w jakis sposob powinienem poinformowac US o zakupie tego

    hmmm... a kolega w ogóle czytał wyjaśnienie do PITa ?
    może warto

    podstawą odliczenia jest tytuł prawny do lokalu (meldunek nie ma nic do
    rzeczy)

    polecam strony www.mf.gov.pl , www.infor.pl , www.google.pl

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-02-05 08:42:18
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    > hmmm... a kolega w ogóle czytał wyjaśnienie do PITa ?
    > może warto
    >
    > podstawą odliczenia jest tytuł prawny do lokalu (meldunek nie ma nic do
    > rzeczy)

    nie czytal - sorry :-)
    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 4. Data: 2004-02-05 13:54:28
    Od: eReS <s...@n...address.com>

> [...]
    > może warto
    >
    > podstawą odliczenia jest tytuł prawny do lokalu (meldunek nie ma nic do

    ok
    poczytalem i juz wiem
    ale czasem trzeba czleka 'kopnac' zeby cos zrobil :-)
    pozdrawiam

    --
    ** eReS **