  • 21. Data: 2009-12-16 23:42:48
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Icek wrote:

    > buahahaha.
    >
    > A prywatny przedsiebiorca? Kowalski prowadzacy DG ? To on pracuje od 7-15 od
    poniedzialku do piatku. Po godzinach pracy ma
    > wszystkich w dupie (zwlaszcza klientow), wylacza komorke i nic nie robi ?

    jak to sie mowi czysta ekonomia i wolny rynek.
    zaproponuj 1500 zl i prace do 80 roku i zobacz ilu chetnych znajdziesz.
    nastepnie tak modyfikuj parametry abyś znalazł z góry założoną liczbę
    chętnych.

    I nie zapomnij daj znać na czym stanąłeś.

  • 22. Data: 2009-12-16 23:46:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    witek pisze:
    > I nie zapomnij daj znać na czym stanąłeś.

    Dostaliby średnią krajową i chętni by byli.

    Nie widzę ŻADNEGO uzasadnienia żeby KTOKOLWIEK ustawowo przechodził na
    emeryturę w takim wieku ani podobnym.

    A jeśli ktoś rzeczywiście staje się wrakiem z powodu pracy to od tego są
    renty.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 23. Data: 2009-12-16 23:59:50
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Big Jack napisal:
    > Ty m.in. płacisz. Tak samo jak płacisz na 75-letniego emerytowanego górnika.
    > Oczywiście zakładając, że w ogóle coś płacisz. Dziwne, że nikogo nie oburza
    > cena za jaką ktoś nabywa przywileje.
    > I żołądków też nie mamy jednakowych jakby ktoś miał wątpliwość.

    Wiesz, sa zawody nazwijmy to 'niszczace', przy ktorych faktycznie
    powinno sie miec wczesniejsza emeryture. Ale na ten przywilej
    pracodawca powinien placic odpowiednio podwyzszone skladki ZUS.
    I wowczas najprawdopodobniej okazaloby sie, ze nagle oplaca sie
    wdrozyc rozmaite zabezpieczenia, innowacje lub inne warianty
    typu przesuniecie na inne stanowisko, aby tylko tych skladek
    nie placic, a pracownika pozostawic w pracy. Skandalem nie sa
    same emerytury, skandalem jest to, ze ani beneficjent, ani
    jego pracodawca nie zaplacili za to odpowiednio podwyzszonych
    skladek, a koszt obciaza innych ubezpieczonych. Te niezaplacone
    skladki to dodatkowy, ukryty koszt posiadania hutnikow, gornikow,
    policji i wojska, o ktorym w ogole sie nie mowi. O ile outsourcing
    policji i wojska jest raczej ciezko sobie wyobrazic, o tyle bez
    trudu moge sobie wyobrazic, ze wegiel ukrainski jest tanszy
    w kosztach calkowitych od polskiego, ktory powinien byc raczej
    trzymany na okres przyszlego kryzysu energetycznego. Analogicznie
    postepuja Szwedzi, ktorzy importuja drewno chociaz swojego maja
    pod dostatkiem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 24. Data: 2009-12-17 06:48:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    op23 pisze:

    > Emerytura to nie pomoc państwa obywatelom tylko ubezpieczenie państwa
    > przed koniecznością utrzymywania swoich obywateli by np nie strzelali do
    > polityków.

    Tak jakby przed Bismarckiem tysiące emerytów wzniecało rewolucje...

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2009-12-17 07:27:36
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rowerex" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 16 Gru, 19:41, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > Spróbuj odebrać policji uprawnienia do wcześniejszych emerytur

    > Krasnoludki

    > Skandal to będzie za kilkadziesiąt lat, gdy zaczną się wypłaty
    emerytur z OFE.

    Tylko ze emerytury mundurowe nie są płacone przez ZUS i OFE więc co to ma
    wspólnego z OFE.

  • 26. Data: 2009-12-17 07:35:32
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Juz to widze jak ten pies sie przepracowal. A 1500 zlotych emerytury przez
    > kolejne 45 lat to daje teraz bez waloryzacji kwote
    > 810.000 zlotych. I kto za to zaplaci ? Jak cale zycie trwa 80 to pracowac
    > sie powinno 40 a nie 15!

    Bredzisz facet. 40% i 1500 zł to oznaczałoby że na rękę miał 3750 zł
    (ostatnie zarobki w policji).

    > Jak do tego doda sie, ze przyrost naturalny mamy ujemny, ze wyciagajacych
    > reke po emerytury, renty, zasilki jest oraz wiecej a
    > pracujacych coraz mniej. jak sie dolozy do tego fakt, ze niebawem wiecej
    > osob bedzie konczyc kariere zawodowa niz zaczynac to ja juz
    > widze ten system za 30 lat. Pieprznie wszystko.

    Dalej powtarzasz brednie innych. Od trzech lat mamy dodatni przyrost, a dwa
    jeszcze wcześniejsze byly zerowe. I to nie dlatego że emeryci umierają na
    potegę lecz dlatego że na porodówkach nie ma miejsc a o miejscu w
    przedszkolu dla dziecka to możesz pomarzć.
    Tylko że te dane nijak nie przystoją do teori różnych polityków i pseudo
    naukowców.

  • 27. Data: 2009-12-17 07:36:50
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    > "Icek" <i...@d...pl> wrote in message
    > wysylanie 35 latka na emeryture jest smieszne, ale kto nie chcialby byc na
    > jego miejscu? :P

    Więc dlaczego nie zapisujesz się do policji, na co czekasz, taka super
    okazja.

  • 28. Data: 2009-12-17 07:39:55
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Rozumiem, że wszyscy to są operacyjni przez 15 lat?

    A ja nie rozumiem dlaczego jeszcze nie wstąpiłeś do policji, na takie super
    waruki, na co czekasz?

  • 29. Data: 2009-12-17 07:39:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Icek* napisał(-a):

    > emerytura to pomoc Panstwa aby utrzymac Cie przy godnym zyciu na starosc
    > jak nie bedziesz mogl pracowac. A nie dodatek motywacyjny! Nie te czasy.

    Emerytura to nie pomoc państwa, tylko odbiór własnych składanych przez lata
    pieniędzy. Tak, wiem że to gówno prawda. Ale prawdą jest, że pieniądze się
    odkładało.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 30. Data: 2009-12-17 07:45:53
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > emerytura to pomoc Panstwa aby utrzymac Cie przy godnym zyciu na starosc
    > jak nie bedziesz mogl pracowac. A nie dodatek motywacyjny!
    > Nie te czasy.

    Bredzisz, jaka pomoc, po reformie od 10 lat emeryture sam tworzysz na
    kontach w ZUS i OFE.

    > Ciezkiej pracy? Ciezkie to moze u nich sa godziny pracy. Ciezkie to sa
    > przypadki idiotow w policji. Ciezkie to sa braki
    > organizacyjne a nie warunki pracy.

    Jak tak dobrze w policji to wstąp jak najszybciej, na co czekasz. Posiedzisz
    za biurkiem od 7-15 przez 15 lat a potem bedziesz miał emeryture wyższą od
    średniej krajowej, więc do 80 lat życia tylko dolce vita.