  • 91. Data: 2009-12-17 18:10:49
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-17 18:02, zly pisze:

    > Może dlatego, że się dobrze uczył?

    Albo nie zdał testów w czasie naborów do Policji?

    --
    spp

  • 92. Data: 2009-12-17 20:33:48
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tak jakby przed Bismarckiem tysiące emerytów wzniecało rewolucje...

    Wiesz co to przykład ? A skrót "np" rozumiesz ?

  • 93. Data: 2009-12-17 20:44:25
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu>

    Użytkownik "boropi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak w policji, ale w wojsku już od wielu ładnych lat, nowo
    > przyjmowani zawodowi żołnierze opłacają składki między innymi do OFE, jest tak
    > co najmniej od 2000r.

    Zgadza się. Tak jest.
    > I nie mają już możliwości przejścia na wcześniejszą emeryturę.
    Pan raczy żartowac. Nic się nie zmieniło w tej sprawie. Dalej żołnierz zawodowy
    może odejść na emeryturę po 15 latach (40%), za każdy rok, po 15 latach,
    doliczne jest 2,6%.

    > Tak więc dyskusja ewentualnie powinna dotyczyć tego, czy można zabrać komuś
    > uprawnienia nabyte.
    Oczywiście. Trzeba dokonać, niestety, rewolucji w emeryturach. Naszego państwa
    nie stać, na wypłacanie emerytur młodym emerytom.

    --
    Piotr Zawiły

  • 94. Data: 2009-12-17 20:49:14
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu>

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hgdft5$6e5$1@news.onet.pl...

    > no nie do konca sie to tym u steru oplaca, bo policjanci tak chetnie na te
    > emeryturki nie odchodza, gowniana emerytura z gownianej pensji to troche malo
    > aby zyc, wiec pracuja dalej, i tylko nieliczni jej pobieraja, wiec i koszty
    > male, a przywilej jest pelna geba, a podwyzki trzebaby placic wszystkim wiec i
    > koszta wieksze
    Ale zawsze komfort psychiczny jest. Ja coś się dzieje, może odejść na taką
    emeryturę. Takiego komfort psychicznego nie ma przysłowiowy Pan Y-kowski,
    pracujący jako tokarz w prywatnym lub państwowym przedsiębiorstwie.
    --
    Piotr Zawiły

  • 95. Data: 2009-12-17 20:51:10
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com>

    > Bo Ty byles operacyjnym przez 15 lat i wiesz, ze to kaszka z mlekiem.
    >
    > --
    >
    > A w innych zawodach to niby kaszka ???

    A gdzie ja cos takiego napisalem? Mozesz mi zacytowac bo jakos nie
    moge sie doszukac :) :) :)

    --

    Nie napisałeś i dlatego ja napisałem, że po 15 latach w dowolnie wybranym
    zawodzie można mieć dosyć, więc wspierać policji nie ma potrzeby. Zwykła

    Zasadniczo nie rozumiem po co w ogóle ustalać wiek emerytalny. A niechże
    sobie ludzie pracują jak długo/krótko chcą. Bylebym nie musiał składać się
    na świadczenia dla nich.

  • 96. Data: 2009-12-17 20:54:18
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 19:51:16 +0100, ONYX napisał(a):

    > Nie wiem co to za masakra. Do policji wstąpił pewnie w wieku 19 - 20 lat.
    > Przepracował niezbędne minimum, gdyż dłużej nie dał rady - jest psychicznym
    > wrakiem człowieka. Pracował świątek piątek i niedziela, codziennie kładąc na
    > szali swoje życie.

    A kazal mu ktos? Jak sie nie podoba, to niech sie zatrudni w bibliotece.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 97. Data: 2009-12-17 20:54:36
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl>

    > Ależ wypisujecie brednie panowie.:)
    > Nie istnieje żadne państwo na świecie gdzie nie ma policji. W żadnym
    > państwie na świecie policja nie jest na zasadach emerytalnych takich jak
    > cywile. I dotyczy to wszystkich państw i tych dużo bogatszych od Polski i
    > tych dużo biedniejszych. Wszędzie policjat może przejść na emeryturę dużo
    > wcześniej niż cywil.
    > To jest reguła! To jest to norma! Nawet w najbiedniejszym kraju w Afryce!

    Tyle co w Polsce to chyba nigdzie. Nieważne, nie chcemy na to płacić i tyle.

    > A jak ktoś uważa że w policji tak dobrze to czemu jeszcze nie wstąpil do
    > policji, taka okazja, na co czekacie?

    Nie lepiej by został płatnym mordercą ? To jest dopiero okazja.

  • 98. Data: 2009-12-17 20:59:46
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 14:44:20 +0100, szerszen napisał(a):

    > szczerze ci powiem ze ch.. mnie obchodzi ten prywatny przedsiebiorca, czy
    > ktokolwiek inny, biorac pod uwage place w policji, to czym chcesz zachecic
    > ludzi do pracy w tym gownie?

    A tym, czym zacheca do pracy ten prywatny przedsiebiorca - pensja, premiami
    za dobre wyniki.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 99. Data: 2009-12-17 21:01:08
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko że emerytur mundurowych nie płaci ZUS. Nie obciążają one FUSu (Funduszu
    > Ubezpieczeń Społecznych) z którego wypłacane są renty i emerytury cywilne.
    Tak? To zechce Szanowna Pani wyjaśnić, z jakiego źródła wypłacane są emerytury?
    --
    Piotr Zawiły

  • 100. Data: 2009-12-18 00:28:13
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Danusia napisal:
    > Bredzisz, jaka pomoc, po reformie od 10 lat emeryture sam tworzysz na
    > kontach w ZUS i OFE.

    Ehm, nic nie tworzysz. Wplacasz pieniadze, ktore ida na biezace finansowanie
    wyplat ZUS albo bezposrednio (skladka do ZUS), albo posrednio (skladka do OFE,
    ktore kupuja obligacje rzadowe). W jednym i w drugim przypadku posiadasz
    jedynie tzw. jednostki uczestnictwa, ktore kiedys moga sie okazac zero warte.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek