  • 11. Data: 2009-12-16 20:59:32
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Arek <a...@e...net>

    ONYX pisze:
    > psychicznym wrakiem człowieka. Pracował świątek piątek i niedziela,
    > codziennie kładąc na szali swoje życie. Pobiera pewnie jakieś 1200 -

    Ale brednie opowiadasz.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 12. Data: 2009-12-16 21:00:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jenka pisze:
    > wysokości, która może motywować do podjęcia tej ciężkiej, często
    > niebezpiecznej pracy.

    Ciężka i niebezpieczna praca?
    Chyba za dużo telewizji oglądasz.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 13. Data: 2009-12-16 21:24:11
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Tłustą to może nie, 60% wynagrodzenia. Ale jako dodatek do pensji, którą
    > będzie otrzymywał (bo w tym wieku pewnie w domu siedział nie będzie) to
    > całkiem nieźle...

    Nie 60 a 40% plus może jakieś dodatki za szkodliwość skoro to był
    operacyjny.

    boropi

  • 14. Data: 2009-12-16 21:53:08
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie wiem co to za masakra. Do policji wstąpił pewnie w wieku 19 - 20 lat.
    > Przepracował niezbędne minimum, gdyż dłużej nie dał rady - jest psychicznym
    > wrakiem człowieka. Pracował świątek piątek i niedziela, codziennie kładąc na
    > szali swoje życie. Pobiera pewnie jakieś 1200 - 1500 złotych emerytury,
    > czyli niewiele więcej jak przypada na czeczenia który wystepując w markowej
    > odzieży przed kamerą potrafi jedynie narzekać na warunki samemu nie robiąc
    > nic i nieco mniej jak wynosi koszt utrzymania przestępcy w więzieniu. To
    > faktycznie powinien być skandal.

    buahahaha.

    A prywatny przedsiebiorca? Kowalski prowadzacy DG ? To on pracuje od 7-15 od
    poniedzialku do piatku. Po godzinach pracy ma
    wszystkich w dupie (zwlaszcza klientow), wylacza komorke i nic nie robi ?

    Juz to widze jak ten pies sie przepracowal. A 1500 zlotych emerytury przez kolejne 45
    lat to daje teraz bez waloryzacji kwote
    810.000 zlotych. I kto za to zaplaci ? Jak cale zycie trwa 80 to pracowac sie powinno
    40 a nie 15!

    Jak do tego doda sie, ze przyrost naturalny mamy ujemny, ze wyciagajacych reke po
    emerytury, renty, zasilki jest oraz wiecej a
    pracujacych coraz mniej. jak sie dolozy do tego fakt, ze niebawem wiecej osob bedzie
    konczyc kariere zawodowa niz zaczynac to ja juz
    widze ten system za 30 lat. Pieprznie wszystko.

    Icek

  • 15. Data: 2009-12-16 21:54:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Jakoś trzeba młodych, sprawnych ludzi do pracy w policji czy strazy
    > pożarnej zachęcać.
    > Sądzisz, że powinni pracować dla idei?
    > A może wyobrażasz sobie, że pensje w służbach mundurowych są w
    > wysokości, która może motywować do podjęcia tej ciężkiej, często
    > niebezpiecznej pracy.

    emerytura to pomoc Panstwa aby utrzymac Cie przy godnym zyciu na starosc jak nie
    bedziesz mogl pracowac. A nie dodatek motywacyjny!
    Nie te czasy.

    Ciezkiej pracy? Ciezkie to moze u nich sa godziny pracy. Ciezkie to sa przypadki
    idiotow w policji. Ciezkie to sa braki
    organizacyjne a nie warunki pracy.

    Icek

  • 16. Data: 2009-12-16 21:55:43
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Gru, 22:00, Arek <a...@e...net> wrote:

    > Ciężka i niebezpieczna praca?
    > Chyba za dużo telewizji oglądasz.
    >
    > Arek
    >
    > --www.arnoldbuzdygan.com

    Bo Ty byles operacyjnym przez 15 lat i wiesz, ze to kaszka z mlekiem.

    ps. ten post nie jest zaproszeniem do wytocenia mi procesu ;)

  • 17. Data: 2009-12-16 22:04:03
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message news:hgbknh$d5r$1@node2.news.atman.pl...
    > Jak cale zycie trwa 80 to pracowac sie powinno 40 a nie 15!

    jak cale zycie trwa 80 to pracowac sie powinno - dokladnie tyle ile trzeba
    zeby miec kase na zycie na takim poziomie na jakim sie chce, jak sie ma
    troche mozgu i checi to moze to byc 5 lat na rozkrecenie interesu, 10 lat
    w ktorym wszystko dziala i reszte zycia wakacji ;)

    wysylanie 35 latka na emeryture jest smieszne, ale kto nie chcialby byc na
    jego miejscu? :P

  • 18. Data: 2009-12-16 22:08:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    BK pisze:
    > Bo Ty byles operacyjnym przez 15 lat i wiesz, ze to kaszka z mlekiem.

    Rozumiem, że wszyscy to są operacyjni przez 15 lat?

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 19. Data: 2009-12-16 23:35:45
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com>

> [...]
    >
    > Arek
    >
    > --www.arnoldbuzdygan.com

    Bo Ty byles operacyjnym przez 15 lat i wiesz, ze to kaszka z mlekiem.

    A w innych zawodach to niby kaszka ???

  • 20. Data: 2009-12-16 23:41:29
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > emerytura to pomoc Panstwa aby utrzymac Cie przy godnym zyciu na starosc
    > jak nie bedziesz mogl pracowac.

    Emerytura to nie pomoc państwa obywatelom tylko ubezpieczenie państwa przed
    koniecznością utrzymywania swoich obywateli by np nie strzelali do
    polityków.