  • 31. Data: 2010-08-14 09:23:25
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne - libacje lokatora
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-08 18:26:41 +0200, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> said:

    > Obszczana klatka,
    > wyłamywane regularnie drzwi, bród i syf na klatce itp.

    No, rzeka w budynku to już jest powód do działania.

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2010-08-14 09:29:49
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-14 11:23, Bydlę pisze:

    > No, rzeka w budynku to już jest powód do działania.

    Ależ on jest nietykalny. Czasami go biorą za te awantury na dołek, raz
    posiedział parę miesięcy to była chwila spokoju i od razu się tam
    inaczej wchodziło. Ale to trwa krótko. Oficjalnie gość ma eksmisję
    orzeczoną według starych przepisów. Sąd przy orzekaniu przyznał mu lokal
    socjalny i on czeka. Czeka od 4 lat, przesunął się w tym czasie kolejce
    o 10 miejsc (w skali 50+). Więc statystycznie jeśli się nie zapije (a
    jak wiadomo tacy są nie do za...) to poczeka jeszcze kilkanaście lat
    utrudniając sąsiadom życie.

    --
    MZ

  • 33. Data: 2010-08-14 09:51:05
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-14 11:29:49 +0200, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> said:

    > Ależ on jest nietykalny.

    Powtórzę, że rzeka w budynku to powód do działania służb.

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2010-08-14 11:42:19
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    MZ wrote:

    > Ależ on jest nietykalny.

    Koledze chodzi o "bród".

    Jeden bród, dwa brody.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Br%C3%B3d_%28geografia%
    29]

    --
    Pozdro
    Massai

  • 35. Data: 2010-08-14 14:44:19
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-14 13:42, Massai pisze:

    > Koledze chodzi o "bród".
    >
    > Jeden bród, dwa brody.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Br%C3%B3d_%28geografia%
    29]
    Uojezu ale wstyd :(

    Kajam się. Oczywiście nie o rzekę tylko o bałagan chodziło :)
    Swoją drogą wstrętny słownik, że też akurat trafiłem na taki wyraz...
    --
    MZ