  • 1. Data: 2010-08-06 21:24:18
    Temat: Legalność inwigilacji
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl>

    Znam restaurację, gdzie ciekawska szefowa pozakładała podsłuch i kamerki
    w wielu miejscach na zapleczu. Praktycznie nie ma takiego miejsca za
    wyjatkiem toalety (chyba?), gdzie pracownik nie byłby na podgladzie i
    podsłuchu.
    Czy takie coś jest legalne? Zrozumiałabym jeszcze podglądanie czy
    pracownik sie nie obija, ale podsłuchiwanie rozmów?

    Czy takie coś jest legalne i nie łamie zadnych praw?

    Pozdr.Lila
    ---------------

  • 2. Data: 2010-08-06 21:47:20
    Temat: Re: Legalność inwigilacji
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Liliana Cichocka" <s...@a...pl> wrote in message
    > Czy takie coś jest legalne? Zrozumiałabym jeszcze podglądanie czy pracownik
    > sie nie obija, ale podsłuchiwanie rozmów?
    >
    > Czy takie coś jest legalne i nie łamie zadnych praw?

    skoro pracownicy wiedza o monitoringu to jest legalne

  • 3. Data: 2010-08-06 21:48:45
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > pracownik sie nie obija, ale podsłuchiwanie rozmów?
    >
    > Czy takie coś jest legalne i nie łamie zadnych praw?

    teraz wszędzie są kamery monitoringowe, w sklepach, na zapleczach,magazynach
    itp. część z nich ze ścieżką dźwiękową, więc raczej legalne o ile
    zakładający/zlecający ma prawa do użytkowania lokalu.

  • 4. Data: 2010-08-06 23:48:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liliana Cichocka wrote:
    > Znam restaurację,

    to nie chodź tam.

  • 5. Data: 2010-08-07 03:24:25
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Liliana Cichocka" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownik sie nie obija, ale podsłuchiwanie rozmów?
    >
    > Czy takie coś jest legalne i nie łamie zadnych praw?

    No tak: Na "chomor" zniknełaś, na Facebooku na listy nie odpowiadasz...Teraz
    już wiem: Sprawdzasz po knajpach podsłuchy...
    AD REM
    Nie jestem pewien,ale chyba powinna być ogólniedostępna informacja, że jest
    podsłuch.Spotkałem się, że pracownicy podpisywali dokument, iż wiedzą o
    podsłuchu [monitoringu]...
    Chciałem zainstalować za oknem kamerkę udostępnioną w necie ,ale
    poinformowano mnie , że kamerka wysokiej rodzielczości [gdzie można rozpoznć
    twarze] jest nielegalna.

    Palik

  • 6. Data: 2010-08-07 05:36:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Palik napisał(a) :
    > Chciałem zainstalować za oknem kamerkę udostępnioną w necie ,ale
    > poinformowano mnie , że kamerka wysokiej rodzielczości [gdzie można rozpoznć
    > twarze] jest nielegalna.

    Sąsiad Cię poinformował?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2010-08-07 12:23:21
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Palik" <p...@T...pl> wrote in message
    > Chciałem zainstalować za oknem kamerkę udostępnioną w necie ,ale poinformowano
    > mnie , że kamerka wysokiej rodzielczości [gdzie można rozpoznć twarze] jest
    > nielegalna.

    bzdura

  • 8. Data: 2010-08-08 15:20:20
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl>

    Palik pisze:

> [...]
    > Chciałem zainstalować za oknem kamerkę udostępnioną w necie ,ale
    > poinformowano mnie , że kamerka wysokiej rodzielczości [gdzie można

    Nic nie podpisywali, oficjalnie jak były zakładane kamerki nazywało się,
    że to monitoring przeciw złodziejom. Koleżanka tam pracuje i chce
    odejść, bo drażni ją, że jest na okrągło podsłuchiwana i podglądana.
    Szefowa w ogóle oficjalnie nie poinformowała o podsłuchu, ale na 100%
    wiadomo że jest.

    A kamerka w oknie? Przecież w każdym mieście w wielu miejscach są
    kamery, tylko jest info, ze jest monitoring.

    --

    Pozdr.Lila
    ----------------

  • 9. Data: 2010-08-08 21:25:21
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

> [...]
    > wiadomo że jest.
    >
    > A kamerka w oknie? Przecież w każdym mieście w wielu miejscach są kamery,

    Pisałem powyżej, że tam gdzie można rozpoznać twarze. A w "każdym mieście"
    są kamerki które pokazuja plamy a nie twarze...
    Inna sprawa, ja nie jestem wyrocznią .Pogooglaj jak ja onegdaj kiedy mnie
    temat interesował.Zdaje się ,że i na grupach z kimś postowałem sobie na
    temat.. Jeden link mi wpadł w rekę teraz z marszu
    .http://www.prawo.egospodarka.pl/34089,Monitoring-pr
    acownikow-co-wolno,2,34,3.html

    Palik