  • 1. Data: 2010-08-05 17:57:34
    Temat: Meldunek
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    Witam! Jestem zameldowany na pobyt stały w mojej kawalerce, a teraz z żoną
    kupujemy wspólne mieszkanie... Czy muszę się zameldować w nowym mieszkaniu,
    czy mogę ciągle być zameldowany na to poprzednie? Nie chcę na razie
    zmieniać dokumentów, bo nie mam terz czasu i kasy...

  • 2. Data: 2010-08-05 18:14:36
    Temat: Re: Meldunek
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Adam pisze:
> [...]
    > mieszkaniu, czy mogę ciągle być zameldowany na to poprzednie? Nie chcę
    > na razie zmieniać dokumentów, bo nie mam terz czasu i kasy...

    Jeśli się przeprowadzasz, to teoretycznie musisz się przemeldować.
    Ale jeśli nie chcesz, to nie rób tego, meldunek to tylko taki komuszy
    relikt.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-08-05 18:20:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam wrote:
> [...]
    > mieszkaniu, czy mogę ciągle być zameldowany na to poprzednie? Nie chcę
    > na razie zmieniać dokumentów, bo nie mam terz czasu i kasy...

    Formalnie masz byc zameldowany tam gdzie faktycznie mieszkasz.
    Formalnie musisz. Masz na to 3 dni.
    Formalnie musisz sie też wymeldować z poprzedniego miejsca. Najpozniej w
    ciagu ostatniej doby przed wyprowadzka.

    Nieformalnie, wszystkim to zwisa, dopóki meldunek nie jest potrzebny do
    czegoś tam. Np. zarejestrowania samochodu.

    Ewnetualnie jak na parapetówie, którą zrobicie zbyt głośną, przyjdą
    wieczorem niezaproszeni goście w postaci panów policjantów, poproszą o
    dowód, zapytają czy tu mieszkasz, zapytają od kiedy to bedziesz miał do
    wyboru mandacik za niedopełnienie obowiązku meldunkowego plus mandacik
    za zakłócanie ciszy lub sprawa w sądzie grodzkim.
    Wszystko zależy jak bardzo wk..cie policjantów.

    Do niczego wiecej meldunek potrzebny nie jest.
    No, ewentualnie jak bedziesz chciał dziecko do szkoły posłać, to nagle
    się okaże, że nie jest dzieckiem rejonowym i sie mu szkoła "nie należy".
    i pewnie pare powodów jeszcze sie znajdzie

  • 4. Data: 2010-08-05 18:28:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

> [...]
    > wyboru mandacik za niedopełnienie obowiązku meldunkowego plus mandacik
    > za zakłócanie ciszy lub sprawa w sądzie grodzkim.

    Skoro parapetówa, to wiadomo, że mieszka tam od 2 dni :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-08-05 20:21:20
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Formalnie wygląda to tak: masz być zameldowany tam, gdzie faktycznie
    mieszkasz. Praktycznie nikt nie sprawdza, ale przy różnych okazjach może być
    to "hak" na Ciebie. Jeśli nie wkurzasz sąsiadów i nie masz wrogów, pewnie
    nic z tego nie będzie jak nie zmienisz.

  • 6. Data: 2010-08-06 05:56:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Skoro parapetówa, to wiadomo, że mieszka tam od 2 dni :)

    Albo tłumaczyć, że wszyscy są gośćmi, a właściciel poszedł po wódkę. ;)

  • 7. Data: 2010-08-06 16:09:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i3evsf$4g1$...@n...onet.pl...

    > Albo tłumaczyć, że wszyscy są gośćmi, a właściciel poszedł po wódkę. ;)

    Ciekawe, ze wlasciciel sie tak samo nazywa jak ten co mowil, ze
    wlasciciel poszedl po wódkę.

  • 8. Data: 2010-08-06 16:35:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3eu2b$ugn$1@news.onet.pl Adam
    <A...@o...pl> pisze:

    > Jestem zameldowany na pobyt stały w mojej kawalerce, a teraz z
    > żoną kupujemy wspólne mieszkanie... Czy muszę się zameldować w nowym
    > mieszkaniu, czy mogę ciągle być zameldowany na to poprzednie?
    Nie musisz.

    > Nie chcę
    > na razie zmieniać dokumentów, bo nie mam terz czasu i kasy...
    Nie tylko kasy i czasu nie masz...

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2010-08-06 19:14:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup
    > Ciekawe, ze wlasciciel sie tak samo nazywa jak ten co mowil, ze wlasciciel
    > poszedl po wódkę.

    Skąd policjanci będą wiedzieć jak się nazywa właściciel? Noszą ze sobą odpisy?
    Przed przyjazdem nie będą ustalać właściciela. Zresztą właściciel !=
    mieszkaniec.

  • 10. Data: 2010-08-06 19:54:00
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Szczególnie w okienku na poczcie przy próbie odbioru listu wartościowego ;-)

    -----