eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Niezgodnosc towaru z umowa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2010-08-06 13:30:30
    Temat: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w jezyku
    polskim.
    Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
    jezyku polskim
    i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
    Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?


  • 2. Data: 2010-08-06 13:40:54
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-06 15:30, Borzymir pisze:

    > Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
    > jezyku polskim.
    > Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
    > jezyku polskim
    > i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
    > Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?

    No to czuję flejma. :)

    --
    spp


  • 3. Data: 2010-08-06 16:23:19
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Borzymir wrote:
    > Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
    > jezyku polskim.
    > Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
    > jezyku polskim
    > i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
    > Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?
    >

    To czemu obslugiwal jak nie wiedzial jak. Sam zepsuł , sam naprawia.


  • 4. Data: 2010-08-06 16:23:32
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:
    > W dniu 2010-08-06 15:30, Borzymir pisze:
    >
    >> Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
    >> jezyku polskim.
    >> Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
    >> jezyku polskim
    >> i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
    >> Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?
    >
    > No to czuję flejma. :)
    >

    właśnie zacząłem :)


  • 5. Data: 2010-08-06 19:36:20
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Borzymir napisa?(a):

    > Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w jezyku
    > polskim.
    > Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
    > jezyku polskim
    > i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
    > Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?

    Rozumiem, że jak się zepsuje to będziesz się domagał dosłania
    pl-instrukcji? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...


  • 6. Data: 2010-08-07 00:13:31
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Borzymir pisze:
    > Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
    > jezyku polskim.
    > Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
    > jezyku polskim
    > i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
    > Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?

    Nie jest. Trzeba było przed rozpoczęciem eksploatacji urządzenia
    zapoznać się z jego obsługą - a skoro nie mogłeś z powodu braku
    zrozumiałej dla ciebie instrukcji, trzeba było albo wtedy zgłosić
    pretensje albo po protu poprosić o polską instrukcję, bo może np.
    omyłkowo nie została zapakowana.


  • 7. Data: 2010-08-07 04:57:54
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-07 02:13, Andrzej Lawa pisze:

    >> Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
    >> jezyku polskim.
    >> Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
    >> jezyku polskim
    >> i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
    >> Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?

    > Nie jest. Trzeba było przed rozpoczęciem eksploatacji urządzenia
    > zapoznać się z jego obsługą - a skoro nie mogłeś z powodu braku
    > zrozumiałej dla ciebie instrukcji, trzeba było albo wtedy zgłosić
    > pretensje albo po protu poprosić o polską instrukcję, bo może np.
    > omyłkowo nie została zapakowana.

    A gdzie przedpiśca pisze, że instrukcja jest niezrozumiała?
    --
    spp


  • 8. Data: 2010-08-07 09:29:07
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:
    > W dniu 2010-08-07 02:13, Andrzej Lawa pisze:
    >
    >>> Takim przypadkiem niezgodnosci towaru z umowa jest brak instrukcji w
    >>> jezyku polskim.
    >>> Tak sie zastanawiam, jezeli klient kupi towar, ktory nie ma instrukcji w
    >>> jezyku polskim
    >>> i nastapi uszkodzenie towaru wskutek zlej jego obslugi, to co wtedy?
    >>> Czy domaganie sie wymiany towaru jest zasadne?
    >
    >> Nie jest. Trzeba było przed rozpoczęciem eksploatacji urządzenia
    >> zapoznać się z jego obsługą - a skoro nie mogłeś z powodu braku
    >> zrozumiałej dla ciebie instrukcji, trzeba było albo wtedy zgłosić
    >> pretensje albo po protu poprosić o polską instrukcję, bo może np.
    >> omyłkowo nie została zapakowana.
    >
    > A gdzie przedpiśca pisze, że instrukcja jest niezrozumiała?

    Tam, gdzie pisze, że nie ma instrukcji w języku polskim i przez to nie
    wiedział jak obsługiwać i popsuł.


  • 9. Data: 2010-08-07 09:31:31
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:


    > Tam, gdzie pisze, że nie ma instrukcji w języku polskim i przez to nie
    > wiedział jak obsługiwać

    Wówczas mógł reklamować.


    >i popsuł.

    Działał na własne ryzyko :)

    A tak w ogóle, to nie ma co szukać ogólnej normy, każdy przypadek może
    być inny.

    --
    Liwiusz


  • 10. Data: 2010-08-07 09:49:43
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:
    > Andrzej Lawa pisze:
    >
    >
    >> Tam, gdzie pisze, że nie ma instrukcji w języku polskim i przez to nie
    >> wiedział jak obsługiwać
    >
    > Wówczas mógł reklamować.

    Dokładnie.

    >> i popsuł.
    >
    > Działał na własne ryzyko :)

    Ano.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1