  • 1. Data: 2010-08-06 10:13:49
    Temat: reklamacja sprawnego towaru
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z
    auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal
    ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do
    ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce
    teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec
    co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-08-06 10:42:41
    Temat: Re: reklamacja sprawnego towaru
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał
    > Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona.

    Ale jakie koszty chca odzyskac?
    W sklepie zgodnie z prawem musi byc mozliwosc sprawdzenia towaru przy
    kupnie.
    Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na
    ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.

  • 3. Data: 2010-08-06 10:46:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Borzymir pisze:

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał
    >
    > Ale jakie koszty chca odzyskac?
    > W sklepie zgodnie z prawem musi byc mozliwosc sprawdzenia towaru przy
    > kupnie.

    Że niby mam wjechać samochodem i sobie zamontować przed kupnem?

    > Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na
    > ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.

    Nic takiego z tego nie wynika.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-08-06 13:19:00
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > Że niby mam wjechać samochodem i sobie zamontować przed kupnem?

    Nie znam sie na chlodnicach i sposobach ich sprawdzania, moze da sie bez
    montowania.
    Ale czemu jako klient mialbym sie martwic jak sprzedawca zrealizuje prawo?

    > Nic takiego z tego nie wynika.

    :)
    Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np
    wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce,
    np do Chin?

  • 5. Data: 2010-08-06 14:18:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Borzymir pisze:

    > :)
    > Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np
    > wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce,
    > np do Chin?

    Nie tam gdzie zechce, tylko tam, gdzie jest to uzasadnione.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-08-11 07:12:28
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    > Nie tam gdzie zechce, tylko tam, gdzie jest to uzasadnione.

    Słusznie prawisz gdy chodzi o stwierdzenie przyczyny uszkodzenia towaru, a
    nie stwierdzenie
    ze takowe uszkodzenie jest.
    Czyli nieslusznie prawisz ;)
    Dlatego zapytalem na poczatku jakie koszty chce sprzedawca odzyskac, nie
    bylo to retoryczne pytanie.