  • 31. Data: 2007-08-01 13:14:59
    Temat: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.08.2007 Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> napisał/a:

    > ale to szkolenie jest obowiazkowe czy jest ono w zamian za sluzbe po
    > wojsku ?

    W zamian. Możesz na studiach nic nie robić, ale wtedy po ich ukończeniu jak
    będą chcieli wziąć na to przeszkolenie, to nic nie zrobisz. Podobno sporo
    studentów liczyło, że jakoś to będzie i olali temat. A teraz jest larum, bo
    akurat 'wyszedł' pierwszy rocznik studentów na nowych zasadach
    (przynajmniej jeśli chodzi o studia pięcioletnie) i zaczynają ich powoływać.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 32. Data: 2007-08-01 13:35:59
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał
    > Oficjalnie, bo w praktyce nie ma tego jak sprawdzić.

    Zazwyczaj. Bo na upartego, jak komuś zalezie za skórę to się da. Podejrzenie
    popełnienia wykroczenia (albo może poświadczenia nieprawdy - fikcyjnego
    wyjazdu) i sprawa o to, przesłuchania kto go widział, gdzie i kiedy.

  • 33. Data: 2007-08-01 13:38:28
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.08.2007 Piotr [trzykoty] <trzykoty@[wytnij]> napisał/a:

> [...]
    > popełnienia wykroczenia (albo może poświadczenia nieprawdy - fikcyjnego
    > wyjazdu) i sprawa o to, przesłuchania kto go widział, gdzie i kiedy.

    Na upartego to wszystko może się zdarzyć. W praktyce tysiące, jeśli nie
    dziesiątki tysięcy młodych ludzi żyją w Polsce wymeldowani ze zgłoszeniem
    wyjazdu za granicę. W końcu i tak wyjadą.

  • 34. Data: 2007-08-01 13:39:36
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał
    > Bo ja byłem - pół roku, które całkiem miło wspominam.

    I jaki stopień się dostaje po takiej służbie dla absolwentów?

  • 35. Data: 2007-08-01 13:44:21
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał
    > ale to szkolenie jest obowiazkowe czy jest ono w zamian za sluzbe po
    > wojsku ?

    w zamian za służbe zwykłą po studiach. Przynajmniej było. A dla ludzi co
    teraz aktualnie zaczęli/zaczynają studia to nie wiem czy jest dalej to. Jest
    dalej?

  • 36. Data: 2007-08-01 13:45:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.08.2007 Piotr [trzykoty] <trzykoty@[wytnij]> napisał/a:

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    a.pl> napisał

    > w zamian za służbe zwykłą po studiach. Przynajmniej było. A dla ludzi co
    > teraz aktualnie zaczęli/zaczynają studia to nie wiem czy jest dalej to. Jest
    > dalej?

    Jest.

  • 37. Data: 2007-08-01 14:21:04
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    albo może poświadczenia nieprawdy - fikcyjnego
    > wyjazdu) i sprawa o to, przesłuchania kto go widział, gdzie i kiedy.

    a ktos bedzie w stanie udowodnic ze faktycZnie nie wyjechales?
    Przeciez mogles wyjechac i wrocic po tygodniu bo cos nei wyszlo, i wtedy
    conajwyzej wykroczenie.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 38. Data: 2007-08-01 14:33:29
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Wed, 1 Aug 2007 12:06:37 +0200, "Mariusz" <m...@p...fm> wrote:

    >a jego kolezanka z pracy mowi: "Pojdzie Pan do wojska,
    >prosze spodziewać sie wezwania jeszcze w tym tygodniu".

    Wybacz dociekliwość, ale mam z ciekawości jedno pytanie: jak się mówi "Pan"
    wielką literą?

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 39. Data: 2007-08-01 14:34:18
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Aug 1, 4:21 pm, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:
> [...]
    >
    > a ktos bedzie w stanie udowodnic ze faktycZnie nie wyjechales?
    > Przeciez mogles wyjechac i wrocic po tygodniu bo cos nei wyszlo, i wtedy

    Albo że sie własnie przyjechało w odwiedziny, na ślub, urodziny,
    pogrzeb, do dentysty itp.
    Najlepiej iśc na przeszkolenie dla studentów (baaaardzo trudne i
    wymagajace miesiecy nauki) i potem usłyszec od komendanta WKU ze
    bardzo mu przykro ale biora tylko 500 z calej polski i to tych z awf-u
    co pracuja w pogotowiu straży itp.

  • 40. Data: 2007-08-01 14:41:11
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia Wed, 1 Aug 2007 15:39:36 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał
    >
    > I jaki stopień się dostaje po takiej służbie dla absolwentów?

    Plutonowy podchorąży.
    Ci co byli ambitni stopień wyżej.

    --
    TomaSz