  • 21. Data: 2007-08-01 12:30:46
    Temat: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.08.2007 Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> napisał/a:

    > co to za jazda obowiazkowa?

    Przeszkolenie jako przedmiot na studiach oraz odbycie lub dostatecznie
    długie oczekiwanie na odbycie (chyba, już nie pamiętam szczegółów)
    krótkiego skoszarowania na którychś tam wakacjach.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 22. Data: 2007-08-01 12:32:47
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    .pl> napisał/a:

    > jak dokladnie brzmi te rozporzadzenie?

    http://www.nettax.com.pl/serwis/publikatory/du/2004/
    Nr151/poz.1595.htm

    Ale sprawdź czy nie ma czasem nowszego aktu.

  • 23. Data: 2007-08-01 12:40:29
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:f8poq3$9em$1@inews.gazeta.pl...

    > czy wystarczy sie wymeldowac i powiadomic wku ze sie wyjechalo czy jeszcze
    > trzeba cos udowadniac no i czy sprawdzaja pozniej czy aby przypadkiem nie
    > przebywa w kraju ?

    trzeba jeszcze wyjechać.

  • 24. Data: 2007-08-01 12:41:01
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:f8pt0t$sjh$2@inews.gazeta.pl...

    > a sa problemy z zameldowaniem sie spowrotem w tym samym mieszkaniu po
    > polroku (sopot) ?

    Nie.

  • 25. Data: 2007-08-01 12:43:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.08.2007 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > trzeba jeszcze wyjechać.

    Oficjalnie, bo w praktyce nie ma tego jak sprawdzić.

  • 26. Data: 2007-08-01 12:45:38
    Od: Krzysztof Roburst <r...@p...gazeta>

    On 2007-08-01, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > trzeba jeszcze wyjechać.

    Teoretycznie raczej. Jak wygląda to w praktyce ze sprawdzalnością -
    możesz być przecież na urlopie w Polsce.

    Pozdrawiam,
    K.

    --
    Suzi GN125
    Beemer F650GS

  • 27. Data: 2007-08-01 12:54:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    witek napisał(a):

    > "Sowiecki Agent"
    .pl> wrote in
    > message news:f8poq3$9em$1@inews.gazeta.pl...

    > trzeba jeszcze wyjechać.

    teoretycznie :-)

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 28. Data: 2007-08-01 12:55:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał/a:

    > Przeszkolenie jako przedmiot na studiach oraz odbycie lub dostatecznie
    > długie oczekiwanie na odbycie (chyba, już nie pamiętam szczegółów)
    > krótkiego skoszarowania na którychś tam wakacjach.

    a ktores tam wakacje sa z gory narzucone czy wybor nalezy do mnie ?

  • 29. Data: 2007-08-01 13:00:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    .pl> napisał/a:

    > a ktores tam wakacje sa z gory narzucone czy wybor nalezy do mnie ?

    Nie wiem.

  • 30. Data: 2007-08-01 13:10:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał/a:

    > Nie wiem.

    ale to szkolenie jest obowiazkowe czy jest ono w zamian za sluzbe po
    wojsku ?

    P.