  • 1. Data: 2007-08-01 10:01:55
    Temat: Odpowiedzialność wykonawcy - budowa domu jednorodzinnego
    Od: "MAN" <b...@o...pl>

    Witam serdecznie
    Mam takie pytanie, może ktoś będzie mógł mi na nie odpowiedzieć.
    Firma budowlana w ramach usługi budowy do stanu surowego domu
    jednorodzinnego "zorganizowała" geodetę, który źle odczytał projekt pod
    budowę co w konsekwencji doprowadziło do wykonania dłuższych ścian i co za
    tym idzie większej powierzchni budynku. Mam pytanie jakie konsekwencje
    administracyjne grożą w takie sytuacji takiemu wykonawcy - firmie
    budowlanej. Jeśli chodzi o inwestora to mniej więcej sytuacja jest jasna -
    samowola budowlana.
    Dziękuję za góry za odpowiedź.

    Pzdr
    Man