    From: kosmos <a...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek a darowizna
    Date: Tue, 03 Mar 2015 12:16:58 +0100

    W dniu 2015-03-03 o 11:59, Jacek Skowroński pisze:

    > https://msw.gov.pl/pl/sprawy-obywatelskie/ewidencja-
    ludnosci-dowo/dowody-osobiste/12980,Informacje-Ogoln
    e.html#Obowi%C4%85zek%20wymiany%20dowodu%20osobisteg

    > ,,Uwaga: Wszystkie dowody osobiste wydane dotychczas w oparciu o poprzednio
    > obowiązujące przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności
    > i dowodach osobistych, zachowują ważność do czasu upływu terminów w nich
    > zawartych (chyba, że dowód wydany został jako bezterminowy) lub do momentu
    > zmiany danych zawartych w dowodzie. Zmiana danych nie dotyczy jednak zmiany
    > adresu zameldowania."

    Cóż... Dzięki za wskazanie, w takim razie wprowadzono mnie w błąd. Ale
    na szczęście nowego dowodu jeszcze nie zacząłem "wyrabiać", więc nic
    straconego. Chociaż szkoda, że urzędnik udzielił nieprawdziwych
    informacji...